Hol van a pofátlanság határa? Mikor állnak le ezzel az agymenéssel? Ugye ezek csak hülyéskednek, és nem komolyan gondolják ezt a hisztériát a mosópor körül is?
Bele lehet magyarázni és az egyszeri keresletnövekedésnél (minden antiszemitának igénye lesz hirtelen néhány mázsa mosóporra, de véletlenül sem a vélt szimbolika miatt) kellemetlenebb az Arielt gyártó cég számára, a széles néptömegekben keltett ugyancsak esetleges unszimpátia, ezért az internetes visszajelzések alapján reagált a cég marketingosztálya.
A zsidók ezúttal kimaradtak az egészből, de persze ez egyeseket nem akadályoz meg abban, hogy a zsidósággal szembeni építő kritikáját még véletlenül se tartsa magában.
Aki annyira lepontozott az igazán ki is fejtheti a véleményét, azon kívül hogy "fújzsidók".
Sőt, még kiegészíteném a dolgot annyival, hogy még csak nem is mondható "orbitális hibának" a marketingesek dolga, sajnos az internetezők láttak bele sokat, onnan fajult el a dolog, mert egyesek unatkoztak.
És ahogy más is írta, egyszerűen egy terméket gyártó cég nem engedheti meg hogy nácikkal, és politikai, vagy egyéb szélsőségekkel kössék össze.
Még ez a "lekerült a polcokról" téma is olyan hogy ez egy akciós termék volt, ezért volt ott az a bizonyos 88, így is úgy is lekerült volna.
De persze egyszerűbb mindenbe belemagyarázni hogy libsi ,zsidó, náci. Arra meg persze senki nem veszi a fáradtságot, hogy utánanézzen a forrásnak, csak azonnal elborul az agya.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!