Az Európai Unió miért erőlteti annyira az elektromos autókat?










Azt a múltkor trump a fehérházban árulta a jó népnek a teslat! 🤣
Aki autót akar eladni, az most elektromost akar, mert már javában dübörögnek a gyártósorok.
Lóvé gyerekek! Nem kell itt ideológiát keresni!





Hogyan erőlteti?
Kínában már 8% az elektromos autók aránya, Európában ez csak 4%, az Egyesült Államokban 2%.





#3
Ezek az adatok honnan vannak? Mármint egy gyors google keresés azt mondja, hogy Kínában 27% volt 2024-ben, az EU-ban 15% és az USA-ban 7%.










#5
Az elég lehetetlen tekintve, hogy az EU-ban az 20% felett van:
Nem lehet egyszerre 20% felett és alatt.










#7
"De hülyék mert csak a vagyonos réteg engedheti meg magának ezeket a szarokat."
Ha valaki tud egy benzines autót venni, akkor tud elektromosat is venni. Ezek nem sokkal drágábbak. Mármint nyilván tudsz keresni 50 millióért is, de benzinesből sem azt akarod megvenni.
"Ha meg tegyük fel hogy mindenki kapna ingyen akkor sem oldódna meg semmi, hát hol és mennyi idő alatt töltenek fel ennyi autót?"
Ma már elég komoly áttörések vannak néhány perces aksi feltöltésekre, szóval ezzel önmagában nem lenne probléma.
De az is lehet követendő, amit Kínában csináltak, hogy nem megvárod még feltöltődik az aksit, hanem aksi csere van, ami pillanatok alatt megtörténik.
"Hol termelnek meg ennyi áramot?"
Mennyit? Ma már Mo.-on is több áramot termelnek - a napelemekkel együtt -, mint amennyit a rendszer elbír.
De még ettől függetlenül is, a következő 10-20 évben valószínűleg már lesz fúziós erőmű, ami az energia problémákat megoldja.










Kérdező, maga az, hogy a városi közlekedésben térjünk át elektromos autókra, járművekre, az nagyon jó ötlet. Az is jó, ha megoldjuk, hogy megújuló energiával lehessen tölteni ezeket, akkor nem csak helyben csökken a környezet szennyezése, de máshol se nyomunk ki szennyezőanyagokat olyan mértékben mint most.
A gond ott van, hogy az irányítást és döntést nem szakemberek csinálták az EU-ban, nem is hagyták rá a piacra, hanem a sötétzöldek erővel próbálták megvalósítani, amikor még nem volt időszerű és a legfontosabb eszköz benne az elektromos autók gyártásának állami + eu-s támogatása, a belsőégésű motoros autók gyártásának meg nehezítése és aztán tiltása volt.
Mivel maga a technológia nem olcsó, a támogatásokkal együtt sem volt összemérhető az ára a benzines autóknak és az elektromos autóknak, a támogatások elfogytával pedig sokkal többe kerülnek. Erre jött rá az ostoba szankciózás meg a rossz energia politika, így az áram ára is kilőtt az egekbe, már az se éri meg ha valakinek van napeleme és otthon tudja tölteni a kocsiját.
A szándék maga jó volt ez a "védjük meg a Földet" meg "használjunk megújuló energiát a fosszilis energiahordozók helyett" dolog, a baj a sötétzöldek sötétsége, tudatlansága, hozzá nem értése volt és az hogy erőszakosan csinálták. Ennek következtében az európai autógyártók a benzines meg dízeles autóikat már nem fejlesztették, mert minek ha amúgy se lehet majd eladni őket - azokban tehát a világpiaci részesedésük romlott, közben meg az elektromos autók fejlesztésében sem voltak sikeresek, mert az európai termelés költségei rettentően megemelkedtek. A kínai és egyéb autógyártók már benzines és elektromos járművekben is lekörözik az európaiakat.
Pénz meg az EU-ban sincsen és a tagországoknál sincsen, hogy a korábbi támogatásokat folytassák és az átlagemberek meg tudják venni az elektromos autókat. Ráadásul a liberálisok eleve szeretnék kizárni az autósokat a nagyvárosokból és a saját autó ellen lépnek fel, a családok között pedig átlagosan 1 autót tudnak fenntartani, az meg ah elektromos akkor nem alkalmas messzire utazásra, hiszen elektromos töltésre nincs mindenhol lehetőség és nem is annyi, hogy bemész a benzinkútra, tankolsz és 15 perc múlva mész is tovább.
Nagyon jó lenne az elektromos autó gyártás, vásárlás, HA előbb kiépítették volna a töltőhálózatokat, HA nem kizárólag az elektromos autókban látták volna a lehetőséget hanem maradnának a benzinesek is meg a hidrogénes vagy üzemanyag cellás járművek, a hibrid autók is, hogy mindenki a maga igénye szerint választhasson közöttük. HA az energia ára nem ment volna az egekbe, HA az európaiak jóléte nem esik vissza és tudnak több autót is megvenni, fenntartani, HA a városiaknak nem nehéz eleve parkolóhelyet találni már 1 kocsival is stb. stb.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!