1/13 anonim válasza:
Mert a kínai kommunisták parancsba adták.
3/13 anonim válasza:
mert ez csak egy ujabb lehetöseg aminek a nagyjät szet lehet lopni...
4/13 anonim válasza:
Mert az építkezésben résztvevő cégek jól profitálnak belőle és ezek a cégek közel állnak a jelenlegi hatalomhoz.
5/13 anonim válasza:
Kinai hitelből, kinai technológiával, kinai kereskedelmi út részeként épiteni egy olyan vasutat, amit mi úgy fogunk évtizedekig fizetni, hogy közben a hazai vasútak a teljes összeomlás határán állnak, na kinek fontos ez?
6/13 anonim válasza:
Azért mert iszonyat sok pénzbe kerül. Sok pénzből pedig sokat lehet… félretenni a szűkösebb időkre.
7/13 anonim válasza:
#5: Már az üzemeltetéssel is fizetjük a tartozást.
8/13 anonim válasza:
Hogy Budapest kulcsfontosságú csomópont legyen a keletről érkező áruk elosztásánál. (Thesszaloniki - Belgrád - Budapest folyosón)
9/13 anonim válasza:
#8
Budapest?
Miért nem Debrecen?
...ha mindent (is) oda lehet vinni, csak hogy ne Budapesten legyen...
10/13 anonim válasza:
"Miért nem Debrecen?"
Az még hangyán, de Budapest után miért nem érint a vasútvonal egy fontosabb várost sem? Se Paks, se Szekszárd, se Dunaújváros..vagy ha kicsit errébb megyünk, akkor se Kecskemét, se Szeged (pedig milyen jó lenne a szegedi akkumulátorgyárnak, csakhogy egy kínának is kedves szinergiát említsek).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!