Mindenütt drágult az üzemanyag?
29#
Attól, mert neked tetszik, attól még kommunista intézkedés.Ugyanis, olyanokkal akarod megfizettetni mások buszozgatását, vonatozgatását, akik nem veszik igénybe.
#31 a kommunista intézkedés pl a "rezsicsökkentés", hatósági árak, CSOK, gyerekkedvezmények, amit olyanokkal akarsz megfizettetni akiknek nincs köze hozzájuk.
Tömegközlekedés ingyenessé tétele megtakarítás, import csökkentést célozza, és a hatékonyság növelését
32.
Megakarod ideologizálni,hogy több erősen baloldali intézkedés közül van "jó kommunista" meg "rossz kommunista"?
Az autós közlekedés pedig a kereskedelmi forgalmat, szolgáltatószektor forgalmát pörgeti.Növeli a GDP-t, bővíti a gazdaságot.
"Ugyanis, olyanokkal akarod megfizettetni mások buszozgatását, vonatozgatását, akik nem veszik igénybe."
Ezt adózásnak hívják.
Én életemben eddig még egyszer sem vettem igénybe például a rendőrség szolgáltatásait, mégis fizetem. Ahogy autóm sincsen, mégis az én adómból tartják fenn az úthálózatot. Közmédiát sem nézek, az is az én pénzemből megy. Nem Baranya-megyében élek, mégis az én pénzemet költik a régió felzárkóztatására.
Ha minden adó által finanszírozott dolog kommunista, akkor nyugodtan fizess a rendőrségnek védelmi pénzt, fizess minden egyes megtett kilométerért az utakon, fizess azért, hogy tiszta levegőt lélegezhess be, fizess többszörös árakat az élelmiszerért, fizess a katonaságnak, hogy téged is védjenek meg, fizess a parkokba való belépésért, stb
A dragulas oka a nagy budos kapzsisag meg hogy mi birkakent turjuk.
35#
A tömegközlekedés egy állami szolgáltatás.Nem alapvető jog.
Az egyetem is állami szolgáltatás, nem kötelező igénybe venni.
A rendőrség, katonaság,mentő pedig alapvető esszenciális szükséglet.Van különbség.
A kérdésed másik részével kapcsolatban, az autót használók bőven megfizetik az infrastruktúrát.Az üzemanyagok fele adó, elvileg ez menne az infra fejlesztésre.
A tömegközlekedést használók viszont csak az államilag dotált jegyárat fizetik és ti még azt sem akarnátok velük megfizettetni.
"A kérdésed másik részével kapcsolatban, az autót használók bőven megfizetik az infrastruktúrát.Az üzemanyagok fele adó, elvileg ez menne az infra fejlesztésre."
Dehogy fizetik. Az égadta világon sehol nincs olyan ország, ahol az autózás nem veszteséges az államnak. A közvetett hatásokról, például a több ezer balesetben elhunyt vagy rokkant polgártársaid életének elvételéről vagy tönkretételéről nem is beszélve, és még az autók által kibocsátott károsanyagok negatív hatásait sem számoltuk. Ezek mind pénzben mérhetőek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!