Mi okozta a kínai Boeing lezuhanását?
Kis adalék, hogy ne vakon tapogatózzunk:
portfolio.hu:"A gép Kunmingból Kantonba (Kuangcsou) tartott. A baleset a felszállás után egy órával történt. A menetidő két óra lett volna. A gép rendkívül szokatlan módon több mint 8 ezer méteres magasságból kezdett hirtelen zuhanni. Rövid ideig úgy tűnt, sikerült megállítani a zuhanást, de aztán pár perc múlva megszakadt a kapcsolata a földi irányítóközponttal, és egy erdős területen a földbe csapódott.
A China Eastern légitársaság ... A légitársaság közlése szerint a balesetet szenvedett repülőgépet 2015 júniusában állították üzembe, és azóta szigorú technikai előírásoknak megfelelően tartották karban, a felszállást megelőzően a gép megfelelt a repüléshez szükséges követelményeknek."
Kínai hozzászólás: "Emberi hiba teljes mértékben lehetséges vészhelyzetben. A meredek ereszkedés és emelkedés 10 másodpercen belül megtörtént, és a gépek és az emberek sem bírták. Korábban a meredek ereszkedés kb 150 méter/sec volt egy percig. Lehet, hogy a pilóta éppen magához tért és tudat alatt felhúzta. Lehet ne gondolkodj annyit, előfordulhat, hogy az agyad nem tud egyszerre megfordulni, az agyad és a szemeid pedig tudatzavarban szenvedhetnek (a gép repül, de nem látsz tisztán, és azt gondolod, hogy még mindig leszáll, vagy a kezeid és a lábfejet az agy nem tudja pontosan parancsolni)."(gépi fordítás)
Számomra a farokrész hirtelen sérülése valószínűbb mint a motorhiba, mert a motorhiba esetén a gép még irányítható marad. Ugyanígy üzemanyagellátási hiba esetén. Az, hogy még fel tudták húzni, azt mutatja, nagyon hirtelen történt a farokrészben a változás. Törés, vagy szoftverhiba. Valószínűleg akkor történt, amikor átkapcsoltak robotpilótáról kézire, de ehhez kérném egy pilóta megjegyzését. Ha az átkapcsoláskor, akkor a sw hiba valószínűbb. Ebben a repülési fázisban nincs hirtelen igénybevétel-változás a sárkánynál. Egyszerűen lejjebb veszik a tolóerőt.
Kínában elemezték az adatokat: https://www.youtube.com/watch?v=busf48tuajg
Egy ésszerű hozzászólás:
(gépi fordítással) "Esemény lejátszási folyamata: A repülőgép a szokásos módon eljutott Guangxi és Guangdong határáig, belépett a Guangdong légiforgalmi irányítási körzetbe, és robbanás történt a repülőgép ülésének hátulján. ——A pilóta első reakciója kényszerleszállást hajtott végre, és a gép gyorsan leereszkedett. ——A süllyedés során a gép jobbra-balra fordult, hogy megtalálja a legjobb leszállópontot.2000 méteres magasságba süllyedve a pilóta megállapította, hogy a talaj hegyes, nem tud leszállni. ——A gép felállt, és ismét a leszállóhelyet kereste.Körülbelül 400 méteres emelkedéskor a gép farka szétesett, mechanikai meghibásodás történt, a gép elvesztette uralmát. ——A hirtelen bekövetkezett baleset miatt az utasok nem jöttek és nem kapcsolták be a biztonsági övet.A gyors süllyedés során az utasok és a nehéz tárgyak a gép elejére zuhantak, amitől a repülőgép súlya leesett, orra pedig függőlegesen leesett. . Baleset történt.
A gép a normál utazómagasságról balesetet szenvedett, és élesen leszállt, majd felfelé emelkedett.A gép menete normál repülés volt. Csak amikor a gépet 400 méterrel megemelték, akkor történt mechanikai hiba, és a gép elvesztette az irányítást. A legtöbb embert elvakítja a balesetről készült videó jelenete, és tévesen azt hiszik, hogy a gép leszállásának első szakasza függőleges esés. művelet. Az esés második szakasza a kóros függőleges esés. A becsapódásról készült lassú lejátszású videón látható, hogy a repülőgép farából fehér füst jön, majd a farok leválik a törzsről. Ebből ítélve: a robbanás a Zakura hátuljában történt. A repülőgép töredékeit tizenhárom kilométerre találták meg a lezuhanás helyétől, ami arra utal, hogy a gép szétesni kezdett a levegőben."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!