A "zöldek" új kasztosítást akarnak?
Valószínűleg mindenki hallott már arról az idegsítő Asperger szindrómás svéd kislányról, aki 15 évesen szereti megmondani a világnak,hogy mit csináljon és hogyan.
A zöldek, mint ő extra adókat akarnak például a repülőzésre.Ezzel kvázi, csak a felső tízezer engedhetné meg őket, hogy repülővel utazzon.
A szegényebbek zötykölődjenek vonaton, utazzanak 2 óra helyett 8-at.Ugyanis, repülővel 2 óra lenne.
De, hasonlóan, az elektromos autókat is.Egy használható elektromos autó több tízmillióba kerül, jelenleg ezek a járművek az elvontabb felsőosztálybeliek játékszerei.
Ugyanígy, az étkezési szokásokba is beleakarnak szólni.Főleg a marhahús zavarja őket, újabban meg a pálmaolaj.Pálmaolaj nélkül nincsen Nutella sem mogyoróvaj, ami egy angolszász tradicionális étel.
Vagyis, a zöldek rosszabbak, mint a kommunisták, turkálni akarnak a tányérodban, a pénztárcákban, korlátozni akarják az utazási szokásaidat.Illetve, újra akarnak kasztosítani.
Azért élünk demokráciában, hogy az ember úgy élhessen,ahogy akar.Vagyis, senkinek semmi köze,hogy XY marhahúsos hamburgert eszik, sem ahhoz a Nutellát tömi két pofára, sem ahhoz,hogy repülővel utazik, sem ahhoz,hogy autóval jár dolgozni.
A zöldek szokjanak le,hogy beleszólnak mások dolgaiba.Ilyesmi a diktatúrában szokás.
A zöldek nem rosszabbak a kommunistáknál, hanem pontosan ugyanazok. A volt kommunisták gyermekei és unokái.
Gondolom te is tudod. Itt is van belőlük bőven.
Nyugi, nem kell ennyit idegeskedni. Már nyertetek. A gigamilliárdos olaj oligarchák egyre gazdagabbak, a bolygónk állapota meg egyre rosszabb, és ez a trend csak erősödik. Már rég átléptük azt a határt, ahol az okozott kár visszafordítható, és még csak nem is lassul a károkozás mértéke.
A gonosz zöldek már vesztettek, ti nyertetek. Ünnepeljetek, hogy az oligarchák akik a jobboldali propagandát pénzelik mennyi pénzt keresnek a bolygónk tönkretételén, mi meg folytatjuk a tökéletesen hatástalan figyelemfelkeltést, ahogy az emberiség a jól megérdemelt pusztulása felé száguld.
1. A "15 éves Asperger szindrómás svéd kislány"-nak van tisztességes neve is: Greta Thunberg. Ha hivatkozol valakire, akkor illik azt használni, nem a korát, nemét, alkatát, egyéb tulajdonságát. Ezzel csak magadat minősíted mélyen le.
2. Hogy téged idegesít, az egy dolog, de hogy általánosságban idegesítő, azt nem lehet mondani, mindenki idegesít valakit, így mindenkire rárakható ez a jelző, éppen ekkora erővel rád is, szóval mondtál egy nagy semmit.
3. Repülőgép adó. Jelenleg a vasútközlekedés versenyhátrányban van a légiközlekedéssel, már csak azért is, mert a kerozinra nincs adó, mint a vonatnál a hajtásra használt energiára. Továbbá az egészséges levegőhöz, stb.-hez való jog magasabb rendű, mint a gyors és kényelmes közlekedéshez való jog. A gyors, kényelmes légiközlekedés luxus, fizesse meg, aki akarja, és tudja. Ha nulla légszennyezettséget termelne és környezetterhet okozna a repülő, akkor lehet, hogy más lenne a véleményem. Vagy ha lenne valami olyan csoda, hogy csak azoknak kelljen viselniük annak következményét, akik igénybe veszik. Lehet, hogy akkor te sem akarnál repülőre ülni.
4. Rossz hírem van: a zöld nem azt jelenti, hogy elektromos autó oké. JELENLEG az elektromos autó károsanyagtermelése összességében MÉG hátrányos (tehát autó elkészítése, stb. + energia talán még károsabb, mint a benzines autó előállítása + üzemanyag) Egyedüli előnye, hogy a lég és zajszennyezést nem a közvetlen helyszínen produkálja, tehát nem a városban műveli a szmogot, de ettől még nagy terhet jelent a környezetre. A legjobb megoldás ebből a szempontból a közösségi közlekedés, azt kéne az államnak támogatnia. Mindazonáltal tény, hogy az elektromos autó előállítási költsége egyre alacsonyabb lesz, és a környezetre is egyre kisebb terhet jelent (pl. egyre környezetkímélőbb és hatékonyabb energiatárolókat vezetnek találnak fel.)
5. Pálmaolajjal az a nagy gond, hogy esőerdőket gyújtogatnak hatalmas térségben, a pálmaolajtermelésért. Az esőerdő egyre kisebb, és nem pótolják, így egyre kevesebb friss levegőhöz jutunk. Szerinted ez milyen hatással van az emberiségre? Melyik a fontosabb az embereknek, a levegő, vagy a Nutella?
6. A marhahússal az a gond, hogy rengeteg metángázt termelnek a marhák (fing, böfögés), ami lehet, hogy baromi viccesen hangzik, de közben ez a sok gáz nagyon erősíti az üvegházhatást.
7. Nem akarnak kasztosítani, ezt nem tudom, honnan vetted.
8. Mindenki turkál a pénztárcádban, sőt, még a tányérodban is, az nem zavar? Tovább megyek: a keresztények, és a fideszesek még a bugyidban, alsónadrágodban is turkálni akarnak. Az mennyivel jobb?
9. Ezeket nem jókedvükből csinálják, hanem felelősségérzetből. Amíg mi itt élvezkedünk a nutellát zabálva marhahússal dízel autóban a repülőtér fele, hogy Budapestről Bécsbe repüljünk, addig Afrika lakhatatlanná válik. Gondolom, ha te afrikai lennél, nem ott üldögélnél a gyerekeddel, amíg meg nem döglesz, hanem felkerekednél egy élhetőbb hely felé. Nos Afrikában egy kicsit sokan vannak. Ráadásul arról se kéne megfeledkezni, hogy a klímaválság egyik jelensége a globális felmelegedés, ami hatalmas termő és lakóterületeket terít be tengervízzel, tehát innen is jönnek a klímamenekültek.
Az édesvízkészlet csökkenőben van, és nagy rizsa, hogy Magyarország nagy édesvízhatalom lenne: javarészt csak átfolyó víz.
De majd ha jönnek a klímamenekültek, akkor majd nyilván megint sorosozni, migráncsozni és migráncssimogatózni, meg libsizni fogsz, és nem arra továbbra sem gondolsz, hogy basszus ezért te is felelős vagy, mert miattad is van.
"Repülőgép adó. Jelenleg a vasútközlekedés versenyhátrányban van a légiközlekedéssel, már csak azért is, mert a kerozinra nincs adó, mint a vonatnál a hajtásra használt energiára. Továbbá az egészséges levegőhöz, stb.-hez való jog magasabb rendű, mint a gyors és kényelmes közlekedéshez való jog. A gyors, kényelmes légiközlekedés luxus, fizesse meg, aki akarja, és tudja. Ha nulla légszennyezettséget termelne és környezetterhet okozna a repülő, akkor lehet, hogy más lenne a véleményem. Vagy ha lenne valami olyan csoda, hogy csak azoknak kelljen viselniük annak következményét, akik igénybe veszik. Lehet, hogy akkor te sem akarnál repülőre ülni."
Ahogy mondani szokták, az idő pénz.Ha valahova órákkal előbb érek és nem is kerül sokkal többe, akkor azt a közlekedési módot választom.
A repülés pedig hatékony, ugyanis sok embert képes nagy távokra, gyorsan.
A rövidtávú repülőutakat csak a TGV és a hasonló gyorsabb vonatok képesek lennének kiváltani, de ezeknek az üzemeltetési költségei, pályafenntartási költségek olyan nagyok, hogy csak a nagyon gazdag nyugat-európai államok képesek fenntartani.
"4. Rossz hírem van: a zöld nem azt jelenti, hogy elektromos autó oké. JELENLEG az elektromos autó károsanyagtermelése összességében MÉG hátrányos (tehát autó elkészítése, stb. + energia talán még károsabb, mint a benzines autó előállítása + üzemanyag) Egyedüli előnye, hogy a lég és zajszennyezést nem a közvetlen helyszínen produkálja, tehát nem a városban műveli a szmogot, de ettől még nagy terhet jelent a környezetre. A legjobb megoldás ebből a szempontból a közösségi közlekedés, azt kéne az államnak támogatnia. Mindazonáltal tény, hogy az elektromos autó előállítási költsége egyre alacsonyabb lesz, és a környezetre is egyre kisebb terhet jelent (pl. egyre környezetkímélőbb és hatékonyabb energiatárolókat vezetnek találnak fel.)"
A közösségi közlekedés nem megoldás.Az elmúlt hónapok eseményi után látható,hogy a vírusok,fertőzések melegágya a tömegközlekedés.Plusz, nem mindenki szeret tömegközlekedéssel utazni.És nem kötelezhető rá senki,hogy azzal menjen, ez nem diktatúra.
Az én életvitelemhez is jobb egy autó, rugalmas, gyors, betudok vásárolni.Ha a napi rutinomat tömegközlekedéssel kellene megoldani rengeteg időt pazarolnék.
"
A marhahússal az a gond, hogy rengeteg metángázt termelnek a marhák (fing, böfögés), ami lehet, hogy baromi viccesen hangzik, de közben ez a sok gáz nagyon erősíti az üvegházhatást.
Pálmaolajjal az a nagy gond, hogy esőerdőket gyújtogatnak hatalmas térségben, a pálmaolajtermelésért. Az esőerdő egyre kisebb, és nem pótolják, így egyre kevesebb friss levegőhöz jutunk. Szerinted ez milyen hatással van az emberiségre? Melyik a fontosabb az embereknek, a levegő, vagy a Nutella?"
A gasztronómia változatossága az élet sója, változatos gasztronómia nélkül szegényebbek lennénk.Ne akarj bogarakat etetni az emberekkel.Az élet arra való,hogy élvezd, ne a lemondásokról szóljon.
" Mindenki turkál a pénztárcádban, sőt, még a tányérodban is, az nem zavar? Tovább megyek: a keresztények, és a fideszesek még a bugyidban, alsónadrágodban is turkálni akarnak. Az mennyivel jobb?"
Semennyivel, nem is szavazok ezekre.
Az,hogy Afrika lakhatatlan lesz, az meg nem az én gondom. Remélhetőleg Európa meg tanult a migrációból, nem fogják a klímamenekülteket beengedni.
Ha meg nem,a migránsok beengedéséért meg nem én leszek a felelős, hanem igen a libsik.
"Vagyis, a zöldek rosszabbak, mint a kommunisták, turkálni akarnak a tányérodban, a pénztárcákban, korlátozni akarják az utazási szokásaidat.Illetve, újra akarnak kasztosítani."
Eléggé furcsa szemléleted van, ha azt hiszed csak a zöldek teszik ezt.
"A szegényebbek zötykölődjenek vonaton, utazzanak 2 óra helyett 8-at.Ugyanis, repülővel 2 óra lenne."
Igen valóban, repülővel 2 óra, plusz érkezés másfél két órával korábban, hiszen a csomagokat fel kell adni, a szegényebb emberek olyan reptereket használnak, ami akár 1 órára is van a várostól, lásd London(Luton, Stansted, Gatwick), Brüsszel(Charleroi) és még lehetne sorolni. Ezt persze megszorozni kettővel és máris ott vagyok, hogy az utazási idő 5-6 óra csak egy utazás. Akkor még nem kalkuláltuk bele, hogy mennyire él az ember a reptértől. Arról nem is beszélve, hogy a repterekhez külön közlekedés van, ami drágább, mint az adott városbeli.
"A gasztronómia változatossága az élet sója" ---> "Ne akarj bogarakat etetni az emberekkel."
No comment. Még önmagadnak is ellentmondasz ugyanabban a bekezdésben. Szerencsére nem minden ember olyan mint te, így talán még van jövője a civilizációnak.
"A rövidtávú repülőutakat csak a TGV és a hasonló gyorsabb vonatok képesek lennének kiváltani, de ezeknek az üzemeltetési költségei, pályafenntartási költségek olyan nagyok, hogy csak a nagyon gazdag nyugat-európai államok képesek fenntartani."
Ja biztos ezért kezdték el a horvátok, csehek, lengyelek is kiépíteni a saját vonalaikat és tervezik a folyamatos bővítést.
"Az én életvitelemhez is jobb egy autó, rugalmas, gyors, betudok vásárolni.Ha a napi rutinomat tömegközlekedéssel kellene megoldani rengeteg időt pazarolnék."
Furcsa, hogy az autónál meg tudod fizetni a gépjárműadót, magas jövedéki adót az üzemanyagnál, kötelező biztosítást, és még lehetne sorolni a rengeteg költséget.
Ezek mellett sem vált a gazdagok kiváltságává az autó, de a repülőkre kivetendő extra adó máris azzá tenné.
"A közösségi közlekedés nem megoldás.Az elmúlt hónapok eseményi után látható,hogy a vírusok,fertőzések melegágya a tömegközlekedés.Plusz, nem mindenki szeret tömegközlekedéssel utazni"
Azért ez érdekes szempont, hogy repülőnél nem gond, hogy sok ember kis helyre bezsúfolva órákra, de a városban már igen.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!