Melyik játékszimuláció képezi le a legtökéletesebben a II. Világháborút?
A CoD World at War egyik orosz pályája úgy kezdődik, hogy a nácik elfogtak egy házban. :D
Meg a jenki kampányt is úgy kezded, hogy vallatnak a japók.
Szerintem a Brothers in Arms 1-2, és a Company of Heroes első része, és a kiegészítői nagyon hangulatosak.
FPS-ben a Red Orchestra: Ostfront 41-45
A második része már elárkádosodott. És töredék annyi tartalom nincs benne, mint az első részében.
RTS-ben a Men of War: Assault Squad 2.
Ez a legújabb, és technikailag leginkább lecsiszolt része, a reális stratégiá
FPS-ben a Red Orchestra: Ostfront 41-45
A második része már elárkádosodott. És töredék annyi tartalom nincs benne, mint az első részében.
RTS-ben a Men of War: Assault Squad 2.
Ez a legújabb, és technikailag leginkább lecsiszolt része, a reális stratégiák között - szerintem - az életszerűséget jobban megvalósító a CoH2-hez képest.
#Pro Patria:
A Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad árkádos ? :D
Nekem "csak" két problémám van vele, a végtelenül hülye AI és a hogy nincsen karaterünk, szereplőnk, ez természetesen a hadjáratot érinti, ahol németekként foglalhatjuk el Sztálingrádot. Nem mintha a CoD vagy BF AI-ja jobb lenne, de ott scriptekkel normálisan tudták koordinálni az AI-t, és így szép csatákat / játékmenetet koreografálni, a szereplőnélküliségnél meg természetesen nem az a bajom, hogy nem rajtunk múlik a hadjárat sikere, hanem az, hogy nincsen nevünk, arcunk, hangunk, továbbá ha lelőnek minket szakaszvezetőként, akkor gond nélkül rak a játék minket a géppuskás bőrébe és így tovább újabb halálok esetén, mintha szellemekként vándorolnánk a katonák testei között. Más játékoknál ha lelövik a "személyiséggel" rendelkező karakterünket, akkor "vége" a játéknak, és a korábbi mentett állást tölti be a gép, itt meg gond nélkül lövethetjük le magunkat. Azért nem dolgozhattak ki "személyiséget" a német katonáknak, mert nem akarták őket szimpatikussá tenni, pozitív színben feltünteni és hogy így záporozzanak rájuk a támadások.
Men of War, ami egyszerre stratégiai és TPS külsőnézetes. Ha kipróbálod meglátod mire gondolok.
Ebben megölhet akár egy golyó is. Viszont olyan, hogy stratégiai mert minden egységnek adhatsz parancsot a térképen, aztán pedig azután átveheted az irányítást egy általad választott egység felett (katona, ágyú, tank, stb), hogy közvetlenül is harcolhass.
Hatalmas játék.
"A Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad árkádos ? :D"
- Játszottál az első részével? Eleve mi az a hülyeség, hogy már itt is visszatöltődik az életerő egy bizonyos szintig, mint a többi retardált játékban. A RO pont ettől volt más, hogy nem ment ebbe az irányba el. Kettő: mi az, hogy perk rendszerben adja oda a szuronyt? A háborúban is így volt? "Tessék, fiam, megöltél húsz németet, itt a szuronyod." Miért van szintlépés? Normális keretek között a játékkal eltöltött óra magad adta a pontosabb célzást, a második részben meg bevezették ezt a hülyeséget, hogy gyorsabb tárazás, pontosabb lövések, etc.
Tartalmilag: egy sor kézifegyvert kihagytak, amik az első részben benne voltak. Úgy indokolták, itt a játék fonala csak Sztálingrádra koncentrál, és az ottani cselekmények '43 elejéig tartottak, ezért több kézifegyver, ami ezután jelent meg, nem kapott szerepet. Rendben. Bár így is maradtak ki olyanok, amik évszám szerint bekerülhettek volna, de elfogadom. Viszont ugyanez már nem áll meg a harcjárművek tartalmi megcsonkítása esetén is. Képesek voltak úgy kiadni egy játékot, hogy egy-egy(!) harckocsi típus volt mindkét oldalnak. Összehasonlításul, az első részben kb. 80 különböző harckocsi és harcjármű volt a különböző nemzetek részéről a kiegészítőket is beleértve.
Ez olyan volt, mint egy techdemo, ami arra ment rá, hogy tesztelje a szerverek tűrőképességét, vagy a gondolatban felépített játékmenetet a gyakorlatban is, amihez elég az alfában egy-egy harckocsitípus mindkét oldalra, "majd ha működik, tovább bővítve a részleteket". De nem. Ezt így adták ki, teljesárú játékként. Az egész félkész, befejezetlen, minél előbb piacra dobott érzetet kelt. Csak a legminimálisabb játszhatósági korlátot betartva.
És közben nem tudván eldönteni saját identitását, hogy most reális, vagy árkádos FPS akar-e lenni, mindkét játékosközönségnek megfelelni akarással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!