A SZU felbomlásakor Ukrajna is örökölt MiG-31 gépeket?
"Sokkal gyorsabb és magasabban repül, mint az F-16."
Még jó hogy a maximális repülési magasságnak önmagában nincsen semmilyen harci értéke, a ~3000km/h sebességet pedig folyamatos utánégetővel érte csak el ami azt jelenti olyan tempóban égette az üzemanyagot ami elenyésző hatótávot tett lehetővé. AIM-120 család meg 4 mach körül repül így le nem hagyta volna.....
Ha már az f-16 oshoz hasonlítod, f-16 ost kb 4500 darabot gyártottak, mig-31 est meg 450 darabot. Ha sikeres gép lenne nagyságrendekkel több készül.
f-16 9 függesztési pont, mig -31 4 függesztési pont.
Óvodások vitatkoznak, kinél van jobb repülös kártya,
Mintha számítana bármit is. :D
#9 s mire megy vele? A 2M feletti tartós sebesség tartása zabálja az üzemanyagot. A 20 ezer méter sem oszt-szoroz, ha cserébe virít a radaron.
Ami számít: az avionika és a minél kisebb radarkeresztmetszet, valamit az "univerzalitás", a beszerzési és üzemeltetési költség.
Mig 25-ös gépek már 2010 óta üzemképtelenek voltak. A hajtóművei híresen rövid életűnek számítottak. Egyszerűen elhasználódtak.
A felújításuk nem éri meg, mert hiába gyors a gép, a 60-as évek technikai színvonalán áll. Mintha ma a hajlítható okostelefonok világában te egy régi nagy fekete-fehér tévét hordanál magaddal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!