Igen, hogy ezeket a gépeket nem ukránok fogják repülni, hanem nyugatiak.
Erre pedig rábasztunk.
Bocsánat a csúnya kifejezésért, de mást nem tudok mondani.
# Kérdező
Adhatni adhatnak 80 - 150 F-16-os Falcon-t, de honnan szednek össze annyi ukrán pilótát ?
A vadászpilóta képzéssel az a baj, hogy már 2014 előtt teljesen leépült volt az Ukrán Légierő, és azóta sem lettek erősebbek. És továbbra sem lehet bárkit egy F-16-os Falcon-ra ültetni, a repülőorvosi alkalmassági vizsgálaton kapásból kiszórják a jelentkezők minimum kétharmadát.
Amikor még csak 42 gépnél tartottak, akkor is csak 6 ukrán pilótát sikerült összeszedni.
Vagy az ukrán matricás gépekben norvég, dán, belga, portugál, román meg 1 - 2 amerikai pilóta füg ülni ?
# 12
Ki számít hitelesnek a nyilatkozatokban ? Gondolom más ukrán kormánytagok is csak a hencegésben, hangulatkeltésben, nagyotmondásban érdekeltek ?
1es vagyok.
Mondjuk szerintem ami lesz.
1. Nem ukrán pilóták fogják vezetni a gépeket.
Eleve bármelyik ország vadászpilótájának éles bevetésben részt venni...az kb olyan mint az átlag embernek a lottó 5ös.
Egész életükben azt a pillanatot várják remegve.
Zsoldosok lesznek.
2.
Valahol logikus hogy tuti biztos hogy lengyelországban lesz a légibázisuk.
3.
A ruszkik pedig benyelik simán.
Nem fognak merni pampogni.
De.
Én még mindig azt mondom, hogy a jelenlegi hadszintèrhez és felállashoz apacs támadó helikopterek sokkal jobban passzolnának és hatékonyabban írtanák az oroszokat is.
Az ukránoknak átadott nyugati haditechnika és az oktatott eljárások egyik sarokköve a légtér uralma. Amíg ez nincs meg, addig csak nagy veszteségek árán tudnak háborút vívni.
Ukrán pilótát meg nem nehéz találni; az ukrán polgári légiközlekedés ugye nem létezik, az ott szolgálók egy része pedig amúgy is a hadseregből ment a civil szférába.
# Salamon Bálint
Akik a polgári légiközlekedésnél vannak, azok hány évesek ?
A pilóták ideális életkora 28 - 40. Utasszállító pilótának lenni meg nyugdíjas állás.
A másik, valóban, pilótaképzésnél el kell dönteni, milyen irányú képzést szeretnének.
- légiharc
- csapásmérés buta / okos fegyverzettel
- elektronikai zavarás / radarrombolás
- hajók elleni fegyverzet alkalmazása
És végül az F-16-os nem dedikált légifölény csapás, hanem egy opcionális vadászképességekkel bíró, magát megvédeni tudó, de amúgy csapásmérésre optimalizált gép.
Aztán ha az oroszok elfoglalják ismét Kupjanszkot ami nincs messze konkrétan elvágnak több ezer katonát mivel akkor egyedül az Oskil folyón tudnak átkelni ami mocsaras és nincs rajta ép híd.
Ezután jön Harkiv és azzal konkrétan vissza állítják az első ellentámadás előtti keleti frontot.
#2
Az F-16-os Falcon alkalmas ugyan az autópálya-reptérről történő üzemeltetésre, de kiépített, és előzetesen felkészített Autobahn szakaszról, nem pedig kelet-európai szükség-repterekről indításra való, nem alkalmas, ellenben a MiG-29-es Fulcrum-al.
A MiG-29-es egyedi repülő, mert a szívócsatornája kétféleképpen müködik:
Normális minőségű reptéren földön történő gurulásnál a nyitott szívócsatornán keresztül jutnak a hajtóművek levegőhöz. De nem megfelelő minőségű kifutópályával rendelkező repülőtereknél, ahol jó eséllyel van mindenféle idegen test, hogy megakadályozzák ezek beszívását, a fő szívócsatornák zártak, az előrenyúló szárnytőrész felső részén kialakított beömlőnyíláson jutnak a hajtóművek levegőhöz.
Ez a feature nem mondható el sem a Szu-27-es Flanker-re, sem az F-16-os Falcon-ra.
Ha ukrajnai repterekről próbálják üzemeltetni a flottát, azokat seperc alatt le fogják kezelni robotrepülőkkel, gépeikkel, fegyverzetükkel, pilótáikkal, és a műszakiakkal együtt, vagy lengyelországi / szlovákiai / romániai / bulgáriai repterekről fognak, azokat robotrepülős csapások fogják érni, és mi lesz ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!