Ismét eljön a csodafegyverek kora?
Az a baj,hogy ezekkel soha nem lehetett megváltoztatni semmit.A dolgok nem
ezekkel dőltek el,korábban már a németek is ezt hitték.
A "szuperlativusz" amerikai iparról még annyit:
Egy egyszerű csokoládét sem tudnak legyártani,mert amit én eddig ajándékba kaptam odakintről az mind majdnem ehetetlen volt számomra.Ehhez képest egy Jakobs-Suchard az maga a mennyország.Az autóikról már nem is beszélek,a Daimler is gyorsan kiszállt a Crysler házasságból,mert majdnem csődbe került az amerikaiakkal kötött házasságával.Mint a viccben,ahol a jó és a rossz tanuló egymás mellé kerül a suliban,ahol a jó is gyorsan eléri a rossz színvonalát.Ennyit az amerikai gépiparról.





Én nem nézem le eleve a Németeket, a VH-ban voltak valóban jó dolgaik. De ne essünk indokolatlan túlzásokba.
Pl. az StG 44-es mellett kísérleteztek Szudajev-(gép)karabéllyal is, de felépítésre mégis az StG 44-es lett az irányadó, valóban.
Harckocsiknál a Tigris I-es régi iskolás, de veszedelmes harckocsi volt, méltó a hírnevére, de felváltotta volna a Párduc, teljesen új dizájnként.
A Párduc, a Pershing, a Centurion, és a T-44-es mind - mind önálló fejlesztés és párhuzamos dizájnok voltak. Azonban a Párduc túl későn érkezett, pont akkor kezdték szétvérni a Német ipart a bombázókötelékek ...
Sugárhajtóművesek témában a Németek és Britek egyenrangúak, önálló dizájnokkal dolgoztak, ugyanazt feltalálva.
Mindenkinek tudott mindenben alkotni, és néha valami egyedit feltalálni.





"Azért mert valami német,nem kell lenézni és azért mert amerikai rögtön seggre kell esni,mert az a szuperlativusz."
Miért nem? Csak te nézhetsz le mindent és mindenki mást, ami vagy aki nem német?
33/ Az "agyonlajkolt" amerikai termékek,mind európai alapokon nyugszanak-maradjunk ennyiben-.Egyenlőre egy normális autót nem tudnak legyártani,ami
előbb utóbb el nem romlik.
Ezért van rengeteg családban a sokkal megbízhatóbb német,vagy japán motorizáció.
A "holdutazásról" már ne is beszéljünk.





32/-höz:
Itt mindenre választ kaptok,hogy ki mit csinált meg először.
A briteknek lövésük sem volt a sugárhajtóműves gépek hadrendbe állításáról,amikor a ME 262 már repült./!/
Kár erről ennyit vitatkozni.





A számítógép is német találmány benne van az általam is leközölt "10-es listában",amit náciknak köszönhetünk.
Rá lehet keresni.
Itt látszik,hogy minden újítást az amerikaiakkal hoznak kapcsolatba,pedig valójában mindent csak továbbfejlesztettek,az alapötlet nem az övék,kivétel a Coca Cola,de a Fanta is már megint német.Nagyon "agyonlájkolt" ez az Amerika őrület ma a fiataljaink között,le kéne már erről szállni.Mi, annak idején fiatalon nem voltunk ennyire Amerikával elszállva,és azért sokkal reálisabban láttuk a világban azt,hogy valójában mit is köszönhetünk Amerikának,és mit nem!





Kérdező
Az első sugárhajtóműves valóban a Heinkel He 178-as volt, 1939. augusztus 27-én repült. De ott volt a Gloster Whittle E.28/39-es is, 1941. május 15-én.
A fejlettebb és kiforrott sugárhajtóműves típusokat elérve a Me 262-es az 1942-ben repült először, és csak 2 év múlva lett alkalmas a szolgálatba állításra. A Briteknek meg ott volt a saját Gloster Meteor-juk, 1943-ban repült először, és már 1944-től alkalmas lett szolgálatba állításra.
Két különböző formavilágú dizájn, de mindkettő sugárhajtóműves, és kiforrott gépek, saját kútfőből dolgoztak a Németek, és a Britek.
Mire jó ez az erőlködés, hogy mindenkit lenézel, aki / ami nem Német ?
De a világháború utáni hadtechet is vizsgálhatjuk, relevánsabban a modernhez közel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!