Győr-Pécs autópálya?
Minek? Egy stadionnak is több értelme van.
Győrben nem csinálnak semmi mást, csak gyártják az Audikat, amiket még aznap tesznek is fel a teherjárművekre, és viszik ki Németországba (Ingolstadt-ba). Nem több mint egy összeszerelő város, aminek már meg van a megfelelő úthálózata. Semmi más jelentős dolog nem történik ott.
Pécs meg jelenleg a munkanélküliség országos bástyája. Ott meg az ég világon semmi sincsen.
Miért is kellene összekötni egy hosszú autópályával ezt a két porfészket?
Pécsből nem közvetlen Győrbe kéne autópálya hanem:
- Pécs - Nagykanizsa összeköttetés az M7-essel és közvetve M70-esen keresztül Szlovénia, Olaszország. Sokat jelentene ez a térségnek.
emellett:
- Szeged-Baja-Szekszárd-Kaposvár-Nagykanizsa amivel létrejönne egy déli folyosó és a román tranzitforgalomnak közvetlen gyorsforgalmi összeköttetése lenne Szlovénia, Olaszország fele
- Miskolc - Kassa: Tátráig közvetlen gyorsforgalmi út lenne
- Esztergom - Budapest (M10): Kritikán aluli a 10-es út reggelente
- Esztergom - Bicske: 102-es út is rémes
Az M9-es autópálya terv az ami van. Ez a Szombathely - Zalaegerszeg - Nagykanizsa - Kaposvár - Szekszárd vonalon fut majd. Pécs ehhez úgy jön majd , hogy Kaposvártól tovább építik az R67-est Szigetvárra, ahonnan pedig majd az M60-as visz Pécsre.
Megjegyzem, hogy a hivatalos stratégia az, hogy először a megyeszékhelyeket akarják Budapesttel összekötni, és csak aztán jön a megyei jogú városok egymással való összekötése.
Szóval erre még várni kell, de ha minden igaz, akkor az M9-es első szakaszait idén el kezdik építeni Vas / Zala megyében.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!