Miért nem fűtenek télen a buszon? A 10 ezres bkv bérletbe nem fér bele?
Képzeld el, a 10ezres bérletbe NEM FÉR BELE!!!!
Ebböl elég a buszokat üzemben tartani, szervizelni, a személyzetet fizetni, így is elég szük a keret.
Mellesleg télen az emberek kabátban vannak, úgy is utaznak, ha a buszt fütenék, akkor utána kinn fagyna meg minden utas.
Kedves válaszolók. Na nehogy már ne lehessen háborogni a buszon a jégvirágos ablak miatt, hogy az ember egy órát ül vagy álla dermesztő hidegben a pénzéért.
Gondolom nem lehet használni a fűtést, mert fogy a gázolaj, és szegény sofőrnek kevesebb jut a kannába.
Nem lehet fűteni, mert sok a bliccelő? Áruljátok már el nekem, hogy a távolsági buszon hogy tud valaki bliccelni? Ja hogy a helyi járatokon? Akkor nem megfagyni kell hagyni az embereket, hanem szét kell szedni a kettőt. Az nem olyan érdekes, ha két megálló alatt fázik valaki, no de egy órán át...
No meg igen, a több 10 milliós jutalmak. Azért álljon már meg a menet. Ha veszteséges valami, akkor mégis miből telik jutalomra.
Kevesebb üzemanyag lopás a sorőrök részéről, kevesebb prémium a vezetőségbe, máris lehet legalább 20 fokot csinálni a buszon.
Meg ahogy a helyi kiskocsmában kiokoskodja a Józsi két kevert fölött, mi?
A kérdező kérdésben írt 10.000-s BKV-bérletével nehezen utazhat távolsági buszon, szóval a válaszod első fele hülyeség. A második is, de másért.
Szerinted attól még, hogy a sajtó csámcsog egy jót 5-10 top BKV menedzser éves bónuszain, az a pártíz millió egy 140 milliárdos költségvetésű cég működésére milyen hatással van? Elárulom, semmilyenre.
Tudod mi van igazi hatással? Ha naponta ezrek nem veszik meg az utazások párszáz forintos díját, és ezt havonta megismétlik 50x. Ugyanis bucikám évente 1,5 MILLIÁRD utazásra használják a BKV-t, több mint 5 milliárd kilométer megtételére.
Gondolom te az a típus vagy, aki inkább a politikusokat akasztaná lámpaoszlopra a vélt vagy valós adócsalásaik miatt, de közben azért elvárja, hogy a drága nép ugyanúgy kérhesse számla nélkül olcsósítva a piacon a ruhát meg a szerelőtől a javítást, mint eddig. Mert ugye az utóbbi nem okoz 1000x akkor kárt az országnak, ááá, nem.
A hőbörgési lehetőség, az a fontos, meg a benzinlopó sofőrök.
"ja értem,és a bliccelők miatt szívjon az is aki fizet.."
Igen, ugyanez a "fizetö" illetö van felháborodva, ha az ellenörök valakit felelöségre vonnak, mert nincs jegye/bérlete, hogy miért kell ez, amikor az az EGY jegy sem oszt, sem szoroz.
Ha a bliccelöket a "fizetös" utasok kapnák el, és jelentenek be, illetve a bliccelést nem "jó heccnek", meg "vagányságnak" tekintenék, hanem a társadalom elítélné öket, akkor nem lenne ennyi ingyenutazó, és a bejövö pénzekböl sokkal több jutna az utasok kényelmére, meg a buszokra.
Aki szerint meg a buszsoför ellopja az üzemanyagot és AZÈRT van hideg a buszod, próbáljon már meg egy picikét gondolkodni - mégha nem is igazán tud -, ugyanis a buszsoför napi 8-10-12 órát ül a HIDEG buszban, és ö az, aki tényleg átfagy közben. Ilyenn idióta soför nem létezik, aki pár ezer ft-ért megfagy és közben kockáztatja, hogy börtönbe kerül.
Az a vicc, hogy a fűtés lényegében nem kerülne semmibe.
A fűtés leginkább annyiból áll, hogy átmelegszik a motor és amikor bekapcsolod, akkor a rendszer ezen keresztül engedi be a kinti hideg levegőt és mire beér, addigra átmelegíti.
Ez tök ingyen van, csak be kéne nyomni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!