Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » OEP-nél milyentelefonszámon...

OEP-nél milyentelefonszámon lehet ügyintézővel beszélni? Én hiába próbáltam ki 5 menüpontot is, a végén egyiknek se kapcsolt ügyintézőhöz, csak hallgattam a tájékoztatást, és most járok egy 35 perces beszélgetésnél!

Figyelt kérdés

2014. jan. 31. 13:17
 1/5 anonim ***** válasza:
Az ügyfél az utolsó... Személyesre kell venni a figurát, mert telefonon ez van.
2014. jan. 31. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
na de komolyan
2014. jan. 31. 13:38
 3/5 anonim ***** válasza:

a területileg illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulj a panaszal!

uis:

[link]


[link]


Magyar Közlönyben megjelent, Új fogyasztóvédelmi törvény szerint...

"az ügyfelet, a telefonos ügyfélszolgálatokon, nem lehet öt percnél többet várakoztatni az ügyintéző kapcsolásáig"

2014. jan. 31. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

[link]

2013. évi CLXXXIII. törvény

egyes törvények fogyasztóvédelmi célú módosításáról

3.§ Az Fgytv. 17/B. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

(és ez az OEP-re is vonatkozik!)

2014. jan. 31. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
az öt perc szerintem a zenére vonatkozik, nem? itt még addig se jutottam el, mert egyik menüpont végén sem ajánlotta fel az ügyintézőt, hanem ismertetőket nyomott
2014. jan. 31. 19:07

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!