Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Miért van az, hogy az egyre...

Miért van az, hogy az egyre jobban beinduló gazdaságunkban a pályakezdők még mindig nem találnak munkát?

Figyelt kérdés
Vagy mégsem indult be semmi?
2013. jún. 24. 12:14
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:

Az előzőnek igaza van.

Hiába pontoztátok le az első választ, a lényeg, hogy a képzések és a munkaerőpiac igénye nem találkozik. Én pályakezdő mérnök vagyok, de én is azt tapasztalom, hogy a felsőoktatásban nem készítik fel a diákokat a munka világára, így pályakezdőként nehezen találnak munkát, mivel a cégek nem szeretnek a betanításukkal bajlódni. Rutinos, magabiztos, a szakterületen jártas munkaerő kell nekik. Úgy hallottam a szakképzések területén is hasonló a helyzet.

2013. jún. 24. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 A kérdező kommentje:

Akkor pedig a kormánynak teljesen igaza van abban,hogy meg kell szüntetni a pazarló, nem a kihívásoknak megfelelő,és

államilag támogatott "munkanélküliséget garantáló" felső

oktatást.Ráadásul az adófizetők pénzéből!

2013. jún. 24. 15:23
 13/19 anonim ***** válasza:
Senki nem mondta, hogy meg kell szüntetni. Megreformálni kellene, hogy jobban megfeleljen a munkaerőpiac elvárásainak.
2013. jún. 24. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Igazad van kérdező, szüntessük meg a felsőoktatást, hogy még az se legyen, ami most van. Nem ám átalakítani, hogy jó legyen és minden menjen prímán, neeeeeeeem.... :DD
2013. jún. 24. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 A kérdező kommentje:

Hát így ne is legyen,másképp legyen.

Vége van már a "langyosvíznek".Nincs már miből,azt már feléltük.

2013. jún. 24. 15:51
 16/19 anonim ***** válasza:

"Az újonnan bejelentett állásokról van szó, te szerencsétlen. :D"


Na és tündérbogaram, én az anyád vagyok, vagy a jó Isten, hogy kitaláljam, hogy mire gondolsz, ha egyszer nem írod le.... és még én vagyok a szerencsétlen, te kis taknyos.

2013. jún. 24. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?