Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » A MÁV-nál azt hiszik, hogy...

A MÁV-nál azt hiszik, hogy nincs igény a vonatokra? Miért nincs törekvés az innovációra?

Figyelt kérdés

Nem kapnak elég pénzt a kormánytól?


Legalábbis úgy tesznek...mintha azt hinnék ,hogy a magyarok nem szeretnek vonatozni.


Nálunk ,mióta bejöttek ezek a Railjet vonatok azóta hirtelen megugrott a vonattal utazók száma.

Sőt , 10 éve nem utaztak ennyien vonattal nálunk.

Ez persze , a Railjet miatt van.


A MÁV azokat az új IC kocsikat is 2 éve építi ,és 2012-re ígérték , hogy elkészül.


A magyaroknak van igénye vonatozásra ,de amikor meglátják azokat a kohó érett személykocsikat , egyből elmegy a kedvük.A másik , hogy tisztán sincsenek tartva ami nem is annyira pénz kérdés.



2013. jún. 5. 18:26
 1/5 anonim ***** válasza:

Fejlesztik a prototípust év végére kész lesz... volt már sajtó betekintés is jól haladnak.

Lesz változás bizakodó vagyok, amikor volt rá pénz, akkor nem változott semmi, most hogy nincs rá pénz, pedig egyre több változásról hallani ( pl. bkv buszok cseréje újakra)

[link]

Vonatokon ingyenes wifi (ic kocsikban ez is hiánypótló) vagy vasúti tájékoztatás rengeteget javult utóbbi 2 évben apróság, de sokat jelent ...

elektronikus jegy bevezetése, kerékpáros jegy olcsóbb lett , késéseket lehet látni ... élőben követheted a vonatokat térképen, késések okait is láthatod..

2013. jún. 5. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Valamelyik héten pedig felújított kerékpáros kocsikat mutatták be ... Az is nagyon hiányzott már, hogy legalább kiemelt turisztikai vonalakon. Lehessen kerékpárt szállítani normális körülmények között.
2013. jún. 5. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Van ahol és amire van és lenne igény. Városközi gyorsvonati forgalom, elővárosi forgalom.


Van, amire viszont régóta nincsen igény, politikai/választási okokból mégis működtetik: mellékvonalak, fővonali személyvonatok, erőltetett ütemes menetrend stb.

2013. jún. 5. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Mellékvonalakon érdemesebb fenntartani a vonatokat (így nem hordják szét az anyagot), mint 10 év múlva újra építeni az egészet ... Ha ilyen ütemben drágul az energia, akkor elképzelhető, hogy a vasút újra felértékelődik (villamos, troli hálózat már olcsóbb, mint a busz) Vasút is 15-20 éve veszteséges. előtte 100évig, pedig virágkorát élte ...
2013. jún. 5. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Debrecen, szeged elővárosi vasút fejlesztési tervei is ezt erősítik meg ...

Még volt az országban ipar, addig vasútnak volt bevétele a vasúti szállításból, de ma már a cargó-t is eladták.. igaz ipar sincs már, mint volt 20-30 éve ...

2013. jún. 5. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!