Budapesten még 10-15 évig fognak járni a BKV lepukkant roncstelepre való Ikarusai?





Ez annyira tipikus ... változik valami, ami az elmúlt 10 évben még példa se volt ... és az első reakció, hogy még még még ennyi nem elég . Mindenki tudja, de nem lehet egyszerre lecserélni pláne azóta mióta hiteltörlesztésre elmegy minden pénzünk ... talán akkor kellett volna verni a tamtamot, amikor a hiteleket felvették és mondani nekik, hogy mire költsék a tételeket!
amúgy maga a problémafelvetés jogos, de ne legyünk türelmetlenek... Ha valaki vesz egy lakás, akkor nem lesz mindenre pénze, hogy mindent bútort egyszerre kicseréljen ...





Nem lehet egyszerre lecserélni mindet.
Németországban is még vastagon futnak 30 éves Intercity kocsik , viszont ott 2-3x tuti fel volt újítva az egész kívül belül.
Magyarországon a régit sem akarják felújítani ,pedig kilehetne hozni belőlük valamit , még olcsóbb is lenne sokkal , mint újat venni.





és miből gondolod azt, hogy jövőre nem fognak megint 159 buszt venni? miért kell sírni, hogy csak 159 buszt cseréltek le ... pedig 1300 kellett volna! Ésszerűbb ha ezt a váltást folyamatosan csináljuk meg ...
ikrasu buszokról, pedig tudni kell hogy ezek valóban jó buszok tovább bírják könnyen szerelhetőek. Egyetlen hátránya van, hogy 20-30 évesek ... ezért csak felújítva 2-3 retró példányt kell meghagyni az utókornak.
Azt gondolom, ha a rába-volvó szerződés összejön, akkor lesz több megrendelés is ... a mostani csak tűzoltásra volt elég .















Miért van az, hogy mindenki ennyire szídja az Ikarusokat, holott az elmúlt 40 évben elképzelhetetlen lett volna Budapest tömegközlekedése nélküle. Igen régi, igen füstöl, de érdekes módon sokkal kényelmesebbek, mint a kárpitozott kemény hugyos ülések az újakban, és nem egy új busznál fürgébbek is (ami persze a rossz motorválasztás hibája, lásd a Volvo 7700A-k).
Könnyebb őket házilag szerelni, ilyen karbantartás mellett megbízhatóbbak is, emellett hiába 25-40 éveztek (a legöregebb is csak 30 valamennyi), azért a még csiri-viri zöld-sárga kapaszkodós 280-asok bőven felújítottak, nem úgy van az, hogy 30 éve megy és kész.
Kedves kérdező, majd akkor fikázd ezeket, amikor okod is lesz rá (esetleg mozgásban korlátozott lennél/leszel), amíg nem is értesz hozzá, rágódj más izgalmas dolgokon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!