Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Budapesten még 10-15 évig...

Budapesten még 10-15 évig fognak járni a BKV lepukkant roncstelepre való Ikarusai?

Figyelt kérdés
Még is hogy gondolták hogy a főváros tömegözlekedését ősrégi roncsokkal akarják megoldani?ost olvastam hogy vásároltak 150 új Mercedes Citarot,plusz 200 darabot már lecseréltek újabbakra pár éve,de a BKV-nak 1300 busza van.Mi lesz akkor a megmaradt 900 roncstelepre való Ikarusal.Nem nevetséges amit művelnek?Múltkor egy ikkben olvastam hogy naponta 300 busz robbanik le.
2013. máj. 8. 08:53
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
49%

Ez annyira tipikus ... változik valami, ami az elmúlt 10 évben még példa se volt ... és az első reakció, hogy még még még ennyi nem elég . Mindenki tudja, de nem lehet egyszerre lecserélni pláne azóta mióta hiteltörlesztésre elmegy minden pénzünk ... talán akkor kellett volna verni a tamtamot, amikor a hiteleket felvették és mondani nekik, hogy mire költsék a tételeket!

amúgy maga a problémafelvetés jogos, de ne legyünk türelmetlenek... Ha valaki vesz egy lakás, akkor nem lesz mindenre pénze, hogy mindent bútort egyszerre kicseréljen ...

2013. máj. 8. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Kedves első válaszoló.Én nagy ívben teszek rá és nem verem a tamtamot,de majd amikor már annyira sz@r állapotban lesznek a buszok és már nem lesz 5 darab roncs amiből összelehet rakni 1 buszt és nem lesz mi vigye az utasokat akkor is ezt mond.Eezeket a buszok már haldokolnak,több kiégett már.Van hogy 3-4 roncsból raknak össze egy buszt.Ami ideig óráig működik,egy idő után már annyir rossz állapotban lesznek hogy javítani sem lehet őket.Egyszerűen szégyen hogy pl Romániában már csak Mercedes Citarok futkároznak az utakon.
2013. máj. 8. 09:17
 3/11 A kérdező kommentje:
Türelmetlenek?Ne vicceljünk már,ezek a buszok nagy része 25-40 év között van a legtöbb.Szerintem az emberek elég türelmesek voltak eddig is.Ezeknek a buszoknak a nagy részét már vagy 10 éve le kellett volna cserélni.Nyugaton max 10 évig használnak egy buszt...Még az is jobb lenne ha vennének külföldről használt buszokat mint ezeket a roncsokat javítgatni és felújítgatni,hiszen egy felújítás kb annyi lehet mint egy külföldről behozott 8-10 éves busz,ami legalább nem 30 éves és a mai kornak is megfelel.
2013. máj. 8. 09:25
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem lehet egyszerre lecserélni mindet.


Németországban is még vastagon futnak 30 éves Intercity kocsik , viszont ott 2-3x tuti fel volt újítva az egész kívül belül.


Magyarországon a régit sem akarják felújítani ,pedig kilehetne hozni belőlük valamit , még olcsóbb is lenne sokkal , mint újat venni.

2013. máj. 8. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim válasza:
68%
Volt szerencsém az új buszokhoz és elég siralmas, nincs hely, kényelmetlen ülés. Nem tudom mennyi bkv-zol és én elég sokat, suli, edzés, kondi, buli. És én nagyon szeretem a régi Ikarust. kényelmes ülés. engem az érdekel,hogy tényleg elvigyen, és néha gyorsabb is ,mint a vonalon járó volna alacsonypadlós.
2013. máj. 8. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

és miből gondolod azt, hogy jövőre nem fognak megint 159 buszt venni? miért kell sírni, hogy csak 159 buszt cseréltek le ... pedig 1300 kellett volna! Ésszerűbb ha ezt a váltást folyamatosan csináljuk meg ...


ikrasu buszokról, pedig tudni kell hogy ezek valóban jó buszok tovább bírják könnyen szerelhetőek. Egyetlen hátránya van, hogy 20-30 évesek ... ezért csak felújítva 2-3 retró példányt kell meghagyni az utókornak.

Azt gondolom, ha a rába-volvó szerződés összejön, akkor lesz több megrendelés is ... a mostani csak tűzoltásra volt elég .

2013. máj. 8. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Nekem még 2010 nyarán mesélte egy buszvezető haverom, hogy egy haveri cégnek szüksége volt 3 buszra, mire a BKV felújíttatott 3-at egyenként 4 millió forintért, a cég meg ingyen megkapta őket, mert a BKV egyes vezetőivel elég jóban volt. Kb. így működnek a dolgok mifelénk.
2013. máj. 8. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
4: Na azért a vasúti jármű életkora egy "picikét" több, mint egy buszé. Egy 30 éves vagon az nagyjából ugyanaz a kategória, mint egy 8 éves busz. Sőt, mivel az elmúlt 30 évben jelentős fejlődés nem volt a személykocsik gyártásában, így még annyira sem komoly a helyzet.
2013. máj. 8. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Nem fognak, mert már sokkal előbb kigyulladnak menet közben.
2013. máj. 9. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

Miért van az, hogy mindenki ennyire szídja az Ikarusokat, holott az elmúlt 40 évben elképzelhetetlen lett volna Budapest tömegközlekedése nélküle. Igen régi, igen füstöl, de érdekes módon sokkal kényelmesebbek, mint a kárpitozott kemény hugyos ülések az újakban, és nem egy új busznál fürgébbek is (ami persze a rossz motorválasztás hibája, lásd a Volvo 7700A-k).


Könnyebb őket házilag szerelni, ilyen karbantartás mellett megbízhatóbbak is, emellett hiába 25-40 éveztek (a legöregebb is csak 30 valamennyi), azért a még csiri-viri zöld-sárga kapaszkodós 280-asok bőven felújítottak, nem úgy van az, hogy 30 éve megy és kész.

Kedves kérdező, majd akkor fikázd ezeket, amikor okod is lesz rá (esetleg mozgásban korlátozott lennél/leszel), amíg nem is értesz hozzá, rágódj más izgalmas dolgokon.

2013. máj. 12. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!