Szerintetek hogy lenne megoldható a BKV csődje, reformja és ti mit tennétek a színvonal emeléséért a vezetők helyében?
Badarság.
A BKV-t úgy ahogy van, meg kell szűntetni.
Itt is van helyette a fejlődőképes BKK. A BKK ezt már el is kezdte, úgy mint több cég bevonása a fővárosi közlekedésbe. A BKV-t ugyanúgy, mint a többi céget, a verseny szellemében bízza meg. Jelenleg a buszközlekedést a VT-Transman és a BKV viszi, míg a kötöttpályás ágazat egyelőre csak a BKV-é.
Ez a szemléletmód előremutató, nem lesz mamut, nem lesz egyenlőtlenség. Ha úgy vesszük, ez a fővárosi közlekedés liberalizációja. Ha buszod van, akár te is lehetsz szolgáltató. Ugye milyen jó? És a színvonal is emelkedni fog.
Díjszabás: Drága, drága, de erre is a BKK hozza a megoldást, a BKV által 10 éve ígért elektronikus jegyrendszert már jövőre bevezethetik. A fejlesztést, tervezést már elkezdték, a tender is lassan meg lesz.
A te ötleted jónak hangzik, csak ugye menne belőle a hisztéria hogy jaj ezért is fizetni stb... Jó ötlet de nem működne mert sajnos rengeteg ember van akik ezeket nem fognák fel épp ésszel hogy ez miért is lenne jó.
A másik gond azzal van hogy valóban összevisszaság a bérletrendszer, de szerintem hasznos is mert az ember aki mondjuk mindennap használja a BKV valamelyik járatát esetleg iskolába vagy munkába járáshoz annak azért jól jönne a bérlet minthogy megvenni a vonaljegyet és lyukasztani minden alkalommal.
Én ezzel kapcsolatban úgy oldanám meg a te ötleted hogy a Budapesti ember aki ugye fizet x összeget a BKV-ért az olcsóbban jusson bérlethez persze. A vidékiek pedig a normál áron. Én a bérleteket is úgy oldanám meg, mert szerintem az lenne a célszerűbb hogy havi, félhavi, fél éves, éves bérlet maximum. Ez az egyik a másik pedig az hogy a vonaljegyes rendszert sem ártana frissíteni valamivel. itt ilyen ötletem nincs, de biztos lehet találni egy egyszerűbb megoldást is arra hogy kerüljék a bliccelőket mert itt is akadnak csalók sajnos.
Meg amit még érdemes lenne megpróbálni hogy ugye a villamosokon a legkönnyebb a bliccelés, ezt is el lehetne kerülni azzal hogy a megállókat jobban körbe kerítik, és csak úgy lehessen bemenni oda, mint a metrónál hogy lyukasztanak aztán mehet. Persze ez részben pénzkidobás is lenne, mert akkor kell hogy legyen legalább egy őr hogy figyeljen, mert ott a sínek közt jobban át lehet ugrálni, de szerintem ha ezt ügyesen kidolgoznák megtudnák ezt oldani.
"A BKV-t úgy ahogy van, meg kell szűntetni.
Itt is van helyette a fejlődőképes BKK."
Összehasonlítottad a körtét az almával. Mindkettő gyümölcs, de másban nem hasonlítanak.
A BKV egy szolgáltató vállalat, a BKK pedig a megrendelő, a főváros képviselője. A BKK soha nem fogja a BKV-t leváltani és a helyébe lépni.
Második, te hány éves vagy? És normális?
Amit kitaláltál az egy borzalom, ezt elmondhatom.
"A másik gond azzal van hogy valóban összevisszaság a bérletrendszer" - Miért is? Nagyon megéri, nagyon jó, hogy mindenen BKK járaton utazhatok, nagyon jó, hogy a vonaton és a Volánbuszon is használhatom. Nagyon meg vagyok vele elégedve. A BÉRLETRENDSZERT NEM KÉNE BÁNTANI, ellenben a jegyrendszerrel, amit a BKK mint írtam, fejleszt is ezerrel.
"az lenne a célszerűbb hogy havi, félhavi, fél éves, éves bérlet maximum" - Mert most mi van, mi?
"A vidékiek pedig a normál áron." - Aha, köszi, ezzel minden megjavul természetesen. Ha meg nem, hát sokba kerül és még fáj is. SENKINEK SE LENNE JÓ.
"Meg amit még érdemes lenne megpróbálni hogy ugye a villamosokon a legkönnyebb a bliccelés..." Mint fent: butaság. Ha a metróban az elektronikus jegyrendszerrel megérkeznek újra a beléptetőkapuk, sokkal hatékonyabban tudnak majd fent ellenőrizni.
JA, ÉS MEGSÚGOM, BUDAPESTRE RENGETEGEN VIDÉKRŐL JÁRNAK DOLGOZNI, TANULNI, TEHÁT IGAZÁBÓL CSAK EGY KIFEJEZETTEN FONTOS RÉTEGGEL BABRÁLNÁL KI.
Vissza a kérdéshez: "Az lenne az ötletem, hogy ne legyen BKV bérlet, egyszerűen minden budapesti lakosnak kelljen fizetnie egy x százalékot a fizetéséből a BKV fent tartásáért." - Ja, az agglomeráció meg bújjon el. Igaz, hogy ők veszik leginkább a Bp.-bérletet, de mindegy.
" Nehogy már 7 millió ember szívjon meg fizessen a lusta semmirekellő pestiek miatt."
2 millió pesti meg azért szív, és adózik annyit, hogy a 7 millió semmirekellő lusta vidéki parasztnak támogatást adjon az állam, és 100 milliós JohnDeere traktorral túrja a szart...
"Igaz, hogy ők veszik leginkább a Bp.-bérletet, de mindegy."
Ezt szerintem te sem gondoltad komolyan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!