Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Nem kaptam semmiféle értesités...

Nem kaptam semmiféle értesitést arrol,hogy ügyfélkapu+ ra kéne váltanom ez miért lehet?

Figyelt kérdés

Lehet,hogy volt valaha ügyfélkapum de sosem használtam.

A személyim 2015ben keszükt,szóval zöldkártyám sincs.



jan. 10. 12:28
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Magadtól is megcsinálhatod.

Az ügyfélkapunak meg van érvényességi ideje (pontosabban a jelszónak), ha az lejárt, akkor újra kell(ett) csináltatni.

jan. 10. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Ha erről sem kaptál értesítést és a lejárt jelszó miatt sem, akkor valószínűsítem hogy nincs ügyfélkapud, vagy legalábbis azzal az email címmel nincs, amit használsz.
jan. 10. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

"Lehet,hogy volt valaha ügyfélkapum de sosem használtam."

Csak lehet, tehát lehet, hogy nem is volt - akkor meg megszűnni sem tud.

jan. 12. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Ez igaz. De a lényegen nem változtat.
jan. 12. 15:14
 5/5 anonim ***** válasza:
Nem kötelező használni végülis. Ha eddig sem használtad, ezután is meglehetsz nélküle.
jan. 12. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!