A gépjárműipar az EU-s szabályozások miatt épület le ennyire (minőségileg)?
Nekem mindig Fordjaim voltam.A márka kvázi amerikai népautó szerepét tölti be.
Az utóbbi időben viszont, sok a probléma a motorjaikkal.Benzines Mondeom van,2017-es, most érte el a 138 ezer km-t és kb 300 ezret rá kell költeni a motorra.
Az elődeire, jóval magasabb kilométerfutás után sem kellett ennyit rákölteni.Kapták az olajcserét, vezérléscserét és mentek.
Vannak barátok az egyetemről, akik járműiparban dolgoznak.Ők mondják mindig,hogy a motorfejlesztésben nem azaz elsődleges cél,hogy jó legyen a motor, hanem az,hogy elfogadható a szigorú EU-s szabályozások szerint.Ez nagyon gyakran vezet konstrukciós hibákhoz.Túlzott anyagspóroláshoz.
Azért lehet,hogy túlzás a folyamatos Brüsszelezés.De, ez a példa is mutatja, mennyivel jobb lenne az EU-s agyonszabályozás nélkül.
Végül is ez a szabad piac lényege.A fogyasztónak kell a terméket gyártani, az ő igényeire és nem a politikai szabályozásoknak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!