Vízóra túlszámlázás esetén kihez lehet fordulni ha nem vizsgálják meg a vízóra működését KIhez kell fordulni mit lehet tenni?
Sok vízszolgáltató van, mindegyiknek van szerződése, szabályzata: ezekben szerepel a panaszkezelés ismertetése, és az is, hogy mely(ek) a felügyeleti szerv(ek).
Általában lehet a lakóhely szerint illetékes békéltető testülethez fordulni, ez a testület csak segítő, nem kötelező érvényűek a megállapításai.
Illetékes hatóság, általában, a Fogyasztóvédelmi Hatóság, esetleg Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztálya.
Lehet, hogy a számlákon is szerepel az, hová lehet kifogással, panasszal fordulni; illetve, ha panaszt tett, azt elutasították, a határozatban biztosan szerepel az, hogy ha nem fogadja el, akkor hová fordulhat.
A válasz a számlákon van. El kell olvasni az apróbetűs részt.
Egyedüli, biztos megoldás, ha tértivevényes levelet írsz a vízszolgáltatónak, röviden, de érthetően vázolva a problémád.
Ezt nem sumákolhatják el, harminc napon belül jön a válasz.
A levél ne legyen egy oldalnál hosszabb az elköszönéssel együtt.
név, cím, ügyfélszám, vízóra száma, csere időpontja, leolvasás időpontja, aktuális állása, és mi a probléma.
ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!