ELMÜ online ügyfélszolgálatába miért nem tudok bejelentkezni?
Új felület van a panaszbejelentésre (nem jött januárban csekk!) és nem enged regisztrálni azzal a hibaüzenettel, hogy "Ez a vevő (fizető) azonosító már hozzá van rendelve egy felhasználóhoz!
A vevő (fizető) azonosító elvileg egy számsor ami engem azonosít és én ide még nem regisztráltam, úgyhogy....
Az e-mail címedre nem küldtek kódot? Ilyet kaptál?:
Tisztelt Ügyfelünk!
Amint azt korábban küldött levelünkben már jeleztük, 2014. január 15-ét
követően kiállításra került villamos energia számláit nem áll módunkban
a Díjnet felületén bemutatni, így annak érdekében, hogy Ön továbbra is
zökkenőmentesen élvezhesse az elektronikus számlázás, illetve számla
kiegyenlítés lehetőségét, automatikusan létrehoztuk online
ügyfélszolgálati regisztrációját az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport
Kereskedői Online Ügyfélszolgálati rendszerében, melyet jelen e-
mailünkben leírt adatokkal tud igénybe venni.
Önnek nem kell mást tennie, mint a [link] linkre kattintva
a lenti belépési azonosítóval és kezdeti jelszóval bejelentkezni,
adatvédelmi okok miatt a kezdeti jelszavát megváltoztatni, majd a
regisztrációt aktiválni.
A regisztráció aktiválására 2014. január 31-ig van lehetősége, ezt
követően az automatikusan törlésre kerül.
Belépési felhasználó név (Azonosító): xxxxxxxxxxx
Kezdeti jelszó: adatvédelmi okokból a rendszer által generált jelszó nem
küldhető egyszerre a felhasználó azonosítóval, így a belépéshez
szükséges jelszót az alábbiak szerint tudja megadni:
- Jelszó kezdőbetűje minden esetben: nagy F betű.
- Jelszó további része a Vevő (Fizető) azonosítóhoz tartozó felhasználó
azonosító szám (felhasználási hely) 8 karaktere*
A Felhasználó azonosító számot megtalálja a minden hónapban kiállított
villamos energia számla első oldalán a jobb felső sarokban lévő,
azonosítókat tartalmazó blokkjában. A kezdeti jelszó generáláshoz az
alábbi felhasználó azonosító számot használtuk fel:
Felhasználó azonosító szám utolsó négy karaktere: ****xxxx
(Adatvédelmi okok miatt csak az utolsó 4 karaktert jelenítjük meg, annak
érdekében, hogy így csak Ön ismerhesse a kezdeti jelszót.)
Sikeres bejelentkezést és a kötelező jelszóváltoztatást követően kérjük,
aktiválja regisztrációját az alábbi aktiváló kóddal:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
A regisztráció aktiválását követően egyszeri alkalommal lehetőséget
biztosítunk, hogy a rendszer által automatikusan generált felhasználó
nevét (Azonosító: xxxxxxxxxxx) megváltoztassa.
*Fentieknek megfelelően a kezdeti jelszót az alábbi formátumban kell
megadni: Fxxxxxxxx, ahol az xxxxxxxx helyett a 8 jegyű Felhasználó
azonosító számát kell beírni.
Regisztrációjához az alábbi Vevő (Fizető) azonosító(ka)t állítottuk be:
xxxxxxxx
Üdvözlettel,
ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálat
Előző vagyok, csak 1-2 órába tellett. Most fizettem az első számlát és sárga háromszög jelent meg "fizetés folyamatban" szöveggel.
Ez normális? Mert díjneten egyből jelezte, hogy kifizetve.
Sajnos online nem lehet bejelentkezni!
A férgek!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!