Gázszámla - járt így más is?
Augusztus 26.-án számlatartozás miatt (1hónap, 35eFt) kikapcsolták a gázt.
Jött előtte kikötési értesítés, de ott határidőként szeptember 2.-át , illetve azzal a nappal kezdődő hetet jelölték meg. Szeptember 5.-én megjött a csekk a kikötés díjáról. Mi szeptember 9.-én befizettük a 35eFt-os tartozást. Erre ma jött 2db stornó számla, szeptember 10.-i dátummal, amikorra a szeptember 9.-én befizetett pénz még BIZTOSAN nem érhetett be), hogy a szolgáltatóval szemben 53eFt TÚLFIZETÉSÜNK van. Plusz, ugye, a közben befizetett 35eFt... Szóval a Tigáz 88eFt-tal tartozik nekünk, a gázunk két hete kikötve, s még itt van a csekk a kikötés díjáról, meg a szeptemberi számla.
Ilyenkor mi a teendő?
Próbáltuk hívni az ügyfélszolgálatot, délelőtt 11-kor, de az automata azt mondta be, h munkaidőn kívül telefonálunk, ezért ügyintéző nem kapcsolható, ismételjük meg a hívást munkaidőben. Ami hétfő reggel 8 óra. Addig megesz az ideg, az a 88eFt az két és fél havi gázszámla!
Szerintetek ilyenkor mi van? Mit tehetünk?
Köszi előre is!
ha van a közelben valahol irodájuk, akkor bemehettek, de szerintem ebből hétfői telefon lesz
megértem az idegességed, de ha ma sikerülne még bármit is intézni, ma már vissza úgysem kapcsolnák, nincs az a szerelő, aki péntek este kimenjen :-(
Regisztrálsz a honlapukra és megnézed a számlázási adatokat és a mérőóra állásokat.
Utána írsz nekik e-mait, majd hétfőn hívod őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!