A Vodafon miért ilyen kaka cég?
Azt még érti az ember internetszolgáltatás kapcsán, hogy a 15 éves UPC-től örökölt 350Mb/s sebességű modemre simán eladnak 500-as és 1000-es netet is, anélkül, hogy cserélnék(mert Marikanéni úgysem tudja mi van), viszont a telefonos azonosításról leszokhatnának a 21. században, mert gondolom nem csak én nem diktálom be a személyes adataimat telefonon senkinek.
A másik a "hűség". 2 naponta hívogatnak, hogy írjak alá 1 évnek, de annyit tudnak felvillantani kecsegtetésnek, hogy rögtön 1900ft-al többet kéne fizetnem, mert ez a csomag már nem létezik. Más is szenved ettől a cégtől?
"viszont a telefonos azonosításról leszokhatnának a 21. században"
Felhívnak egy számot. Mégis honnan kellene tudni, hogy a másik végén az van, aki az előfizetéshez van kötve? Teszemazt ellopják a telefonodat, majd 2 perc múlva hívank, a tolvaj meg köt a nevedben egy szerződést. Ki lesz a hibás?
"annyit tudnak felvillantani kecsegtetésnek, hogy rögtön 1900ft-al többet kéne fizetnem, mert ez a csomag már nem létezik."
Igazából azt is csinálhatnák, hogy a szerződés lejárta után simán csak felemelik annak a csomagnak a díját duplájára, vagy akár tízszeresére. Egy szó nélkül (ha a hűség lejárt, akkor ezt megtehetik).
Mindkét felvázolt esetben más sírás lenne... Ez a két "ügylet" még egészen humánus megoldás tőlük. Vannak ettől sokkal roszzabb húzásaik. Mint amikor a csoportos beszedést "elfelejtik" elindítani, utána pedig neked számláznak ki e-pack nemfizetési díjat. Pedig teljesen az ő hibájuk...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!