Az mvm ügyfélszolgálatai fogadnak időpont nélkül? Képtelenség elérni őket. A telefont nem veszik fel, emailre nem válaszolnak, az online időpontfoglaló pedig folyton azt írja nincs szabad időpont.
Nálunk megkérdezik a bejáratnál, hogy van-e időpontom. Ha nincs akkor
1. elküldenek haza, hogy foglaljál
2. megkérnek, hogy várjál, hátha valaki nem jön és/vagy előbb végez
Bementem, mondtam hogy mi a bajom azt mondták időpont kell.
Egyeztettünk ott, kaptam egy időpontot, visszamentem, elintéztem.
Nem telefonálgatok, hogy kapcsolgassanak meg lepattintsanak :D
Most rengetegen vannak számla rendezés ügyben .
De ha óra átiratással mennél oda,talán még aznap fogadnának .
Ott is emberek dolgoznak.Ha mindig a telefonokat kapkodnák fel,valóban nem haladna a sor előre .
Konkrétan azért mennék mert át kell iratni a felhasználási módunkat vegyesre. Mert mint utólag kiderült csak fűtésre regisztráltak, ezért nyárin semmi kedvezményes gázt nem kapunk. +Átalányra is átállnánk, és hatósági bizonyítványt is kellene vinni.
Neten is próbálkoztunk ezekkel, de többségében nem jutottunk előre. Csak a hatósági bizonyítvànyt fogadták el online. A többit személyesen kéne. Csak időpontot nem tudtunk szerezni.
Én kivártam telefonon az 55 percet!! XD
Mit szeretnél tudni? Hátha tudom a választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!