Mégis mi történik az Elmü-Émász -> MVM Next szolgáltatóváltással? Elérhetetlenek, nem tartanak nyilván ügyfélként, stb.
Gyakorlatilag ugyanaz történik velem, mint amit Google értékelésekben olvasok.
Azt mondták, hogy az Elmü átad minden adatomat, így az ügyfélszám is ugyanaz lesz.
Ennek ellenére nem tudok mérőállást lejelenteni lassan két hónapja, mert nem létezik az ügyfélszámom az MVM telefonos, vagy webes felületén sem. Energiaapp-ot szintén nem tudok regisztrálni emiatt.
Amikor felhívnám őket, elérhetetlenek, kvázi már úgy tűnik, szándékosan összevissza menükapcsolás van a telefonközponti automatánál, de ügyintézőhöz soha nem jutok el.
Levelet semmiről sem küldtek, semmilyen információt nem adtak.
Nálatok is ugyanez van?
Megpróbáltam regisztrálni az új felületre az általuk kért adatokkal, elutasították. Megírtam a mail címükre a problémát és csatoltam egy korábbi számlát az adataimmal, hogy ők küldjék el nekem, milyen számokkal is kell regisztrálni. Néhány nap múlva elküldték a szükséges adatokat és az nem is szerepelt azok között, amiket a regisztráció során meg kellett volna adni.
Rossz az útmutatójuk.
Az általuk küldött adatokkal már sikerült.
#2-es, természetesen az.
Elmű-Émász: alapítás éve 2015, Közbeszerzést nyert: 1 db. (6 év alatt 1 db)
MVM Next: alapítás éve 2019, Közbeszerzést nyert: 330 db. (2 év alatt 330 db. Szeptember 1-jén néztem rá először, akkor még csak 270 nyertes közbeszerzésük volt. Azóta az elmúlt 50 nap alatt 60 újabb közbeszerzést nyertek. Naponta egyet-kettőt.)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!