Hogy az ordogbe fizessek? Van penzem, de hogy fizessek 5.700 Ft-ot?
1) Ott a dolgok elso kulcsa hogy most valtottunk bankatutalasrol papir szamlara.
2) Ott a dolgok masodik kulcsa hogy IRDATLAN VACAK az E-on ugyfelszolgalata.
Telefonon keresztul, egy ugyfelszolgalati csaj azt allitotta hogy ha odamegyek, adnak majd sarga csekket is, es kp-t is el fognak majd fogadni. Azonban ezek mindegyike felrevezeto informacio volt.
Emailen keresztul ujra es ujra megtagadjak a sarga csekk kuldeset. A kerdeseimet se valaszoljak meg. Csak sablon szoveget irnak.
Szemelyesen csak egy elore megbeszelt idopontban engedik hogy bemenjek. Es ott meg elutasitjak a kp fizetest is, es a sarga csekk adasat is. Megigertek a sarga csekk kuldeset, azonban NEM tartottak be, meg az igeretuket se.
1-esnek: A szamlaszamuk, az megvan... az nem lenne problema; azaz az otleted jonak latszik. Pontosan hogyan mukodne ez?
2-esnek: Csak egy hete tortent ez a valtozas. Valoszinuleg meg fog az jonni egy honap mulva. Azonban nem most, es nem ezen a heten. Irdatlan lassu es egyaltalan nem rugalmas az e-on burokraciaja. Es, ugyanakkor, konyortelenul szalad az ido; mindjart itt a fizetesi hatarido.
Ne idegeskedj!
Én évente egyszer fizetem be a csekkeket.:)
Szóval még nem kaptál számlát és csekket, de fizetni akarsz? Miért?
Bejelentetted, hogy mostantól csekket kérsz.
Majd ha küldik a számlát csekkel együtt, fizetsz. Hova sietsz?
Februarban olvasnak villanyorat..
Utana 4 honapig huzzak az idot es a labukat logazzak.
Csekket nem kuldenek, azaz fizetni se tudunk.
Vegre, juniusban, negy honappal kesobb, felebrednek es kovetelni kezdenek vagy 14.000 Ft-ot.
Kituzik az elso hataridot: junius 25.
De egy csekk se jott, szoval fizetni se tudunk, es a Posta se segit.
Az 1-esnek: Rakerdeztem, es kiderult hogy a Postanak ilyen szolgaltatasa nincsen.
Az 5-osnek: Idegeskedni nem idegeskedem. Nekik surgos, nem nekem.
A 6-osnak: Sietni se sietek. Nekik surgos, nem nekem.
Dehogy nincs a Postának ilyen szolgáltatása, úgy hívják, rózsaszín csekk. Csak a pénzfeladási díjat is ki kell fizetned.
Ha azt ígérték, küldenek csekket, akkor fognak is. Várd meg.
De ha ilyen stílusban beszélsz az ügyfélszolgálatosakkal is, akkor nem csodálom, ha nem tudnak neked segíteni.
Az összesítő számla (amit a #7-es válaszodban 14ezernek írsz) kelte előtt, vagy után voltál az ügyfélszolgálaton?
Ha utána, akkor ne várd a csekket. Az a rendszerük szerint még átutalásos számla.
Nehéz velük, ez sajnos tény.
Át kell utalni két kattintással netbankon keresztül.
2021-et írunk.
Ha nincs bankszámlád, nincs netbankod akkor állj sorba sárga csekkért és izzadj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!