Miért és meddig fog telefonon hívogatni a szolgáltató a napokkal ezelőtti (írásos) hibabejelentésem miatt?
Napokkal ezelőtt tettem ÍRÁSBAN hibabejelentést a Vodafonnak.
Tegnap és ma munkaidőben 10-20 percenként próbálnak hívni telefonon. (Nem tudom felvenni, egész napos videohívásos képzéseken veszek részt a héten.)
Ha én írásban kerestem meg őket, miért nem egyértelmű, hogy úgy válaszolnak? Nem véletlen hogy így tettem, szerintem evidens hogy ha beszélni szeretnék, akkor felhívtam volna a telefonszámot.
Mi lehet ennyire fontos ilyenkor? A probléma már megoldódott azóta, amit bejelentettem.
Ez így eléggé zavaró, mikor hagyják abba?
Mint írtam, nem tudom felvenni. Az érdekelne, hogy mikor hagyják abba végre. :(
"Arról ők honnan tudjanak, hogy te milyen képzésen vagy."
Sehonnan, de azt látják, hogy én írásban küldtem be a panaszt. Azt hittem evidens, hogy akkor írásban válaszolnak.
"Sehonnan, de azt látják, hogy én írásban küldtem be a panaszt. Azt hittem evidens, hogy akkor írásban válaszolnak."
A használtautó hirdetések is írásában vannak fent, mégis telefonon szoktak érdkelődni...
Talán bele kellett volna írni az írásbeli bejelentésbe, hogy ne hívjanak telefonon...
Ezt odagondoltad ugyan, de sajnos gondolatolvasással még egyik szolgáltató sem foglalkozik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!