A telefonszolgáltató meg tudja mondani, hogy mennyibe került egy kimenő hívás?
Egy budapesti telefonszám hívta az idős anyukámat. Ő felvette de nem szólt bele senki, a mobiltelefon pedig magától hívásindításra kapcsolt át. Anyukám nem vette észre, hogy vonalban volt több mint egy óráig a csaló telefonszámmal.
Több helyen is megtaláltam a neten a számot, sokan panaszkodnak rá illetve még pár embernél valahogy automatikusan visszahívódott a szám.
Benne van a pakliban, hogy emeltdíjas szám generált visszahívást.
Meg lehet kérdezni a szolgáltatótól még a kiszámlázás előtt, hogy mennyibe került az a kimenő hívásunk?
+3615500602 volt az a rohadék szám.
Persze, sőt a szolgáltatód applikációja is kiírja valószínűleg.
De amúgy a +36 1 az nem emelt díjas szám. Sima budapesti vezetékes szám.
És hívásfogadás nem fordulhat át csak úgy hívásindításra. Tehát ha azt látjátok a híváselőzményekbe, hogy volt arra a számra kimenő hívás, azt Ti indítottátok, akár véletlenül is. De hívjátok fel az ügyfélszolgálatot, biztos tudnak segíteni.
"a mobiltelefon pedig magától hívásindításra kapcsolt át"
Ilyen nincs! Esélyesebb, hogy Anyukád hívta vissza (véletlenül).
Vagy az lehetett, hogy anyukád felvette és hívásvárakoztatásra tette a gép a túloldalon. Ez nálad úgy jelenik meg, hogy kicseng, mintha Te hívtad volna.
Mondjuk ez a híváslistából is kiderül, még a szolgáltató se kell hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!