Folyamatosan túlszámláz a távhő szolgálatónk, hónapok óta szopat. Forduljak most már a fogyasztóvédelemhez? (hosszú sztori)
A lényeg, hogy a városunkban évente 2x küld egy kis kártyát a távhő szolgálató amire felkell jegyezni a melegvízóra állását majd a megadott határideig bekell dobni a postaládájukba.
Júliusban is leadtam az óra állást (ekkor még mindent rendben találtam), valamint legutóbb decemberben is kellett. Azonban a lapon fel van ugye tüntetve az előzőleg mért adat is, ami jóval több volt mint maga a decemberi állás. Tehát az előzőleg mért: 1069, és a decemberi állásunk 1051 volt. Ez nagyon fura volt nekem, mondom ilyen a világon nincs. Talán visszafelé pörög az óra?!
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és mint kiderült, azért kalkulálták a 1069-et előzőleg mert júliusban nem kapták meg a mérőállásról a cetlit, de mondták, hogy akkor nem számláznak addig melegvizet amíg el nem éri az óránk ezt a fogyasztást...ez volt karácsony előtt pár nappal. Mondom jó legyen akkor, biztos elkéstem vele nyáron.
Na és januárban jöttek a számlák: 22000 ft + 8000 ft elszámoló. Megint telefonáltam, és megint azt mondták, hogy nem érkezett be hozzájuk decemberi állás. Rá is kérdeztem, hogy jó helyre dobtam-e be a cetlit, meg mondtam tényleg bőven határidő előtt bedobtam. Erre meg kitalálta a nő, hogy akkor lehet egy leolvasó kollégája elvitte a cetlit, meg hogy elvileg akartak jönni megnézni az órát de nem találtak itthon (nem is szóltak hogy jönnének.) De megint mondták, hogy jó akkor addig 0 Ft lesz a melegvíz amíg el nem érjük 1105 fogyasztást. (Mivel nem találta a cetlimet, ezért ismét kalkulált fogyasztás után kellet fizetni.) Ebbe is bele mentem még. Kifizettem az elszámolást is ami elviekben nem is lett volna jogos.
MOST viszont, beléptem az ügyfélportálba és megint ott sorakozik egy tárgyhavi 15000 forintos számla ami rendben is van mert annyi simán fűtés, de mellette még ott van egy 6000 forintos is amit nem tudok hogy mire fel van mert nincs részletezve.
Most már totál idegbeteg vagyok. Tudom, hogy időben bedobtam nekik az állást és december óta minden hónapban hívogattam őket és mindig csak hitegetnek meg hazudoznak nekem. Jelenleg is még csak 1053 mutat az óra de en már konkrétan az egész paneltömbét fizetem...
Egyébként ha kint is volt a leolvasó, nem kellett volna valami értesítőt hagynia ha nem voltam itthon? Érdekes, más szolgáltató leolvasója tudott valami értesítőt bedobni hogy "heló paraszt itt jártam nem tudtam leolvasni a szarodat, majd jövök megint"
Meg most tényleg, ők b@sszák el a cetlit én meg csak fizessek és csak fizessek?
Holnap megint felhívom őket egyébként, hogy ez már megint micsoda..!?
Mit tegyek szerintetek? Mit mondjak? Ahogy észrevettem olyanok dolgoznak az ügyfélszolgálton akik kb azt sem tudják hányadikán van elseje, szóval írtam nekik e-mailt is hogy tuti nyoma maradjon.
Másképpen nincs óraállás bejelentés?
Tegyél náluk hivatalos panaszt, ezt kötelezö kivizsgálniuk. Vedd fel a telefonos beszélgetést, de ezt jelezd is a beszélgetés elején!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!