Tulajdonosváltás miatti bejelentést hogyan kell online intézni?
Vettünk egy lakást, amit a gáz, villany és vízzolgáltató felé be akarnék jelenteni. Online ügyintézés van csak jelenleg, és nagyon elakadtam.
Telefonon beszéltem az ügyfélszolgálattal, hogy mit kell beküldeni, azt mondták, hogy a honlapon mindent megtalálok. Na én egyik honlapon sem találtam semmit sem, ami segítene. (Szegedi Vízmű, NKM) Mivel nincsen ügyfélazonosítóm, így még regisztrálni sem tudok a honalpokon. A letölthető bejelentő lapon pedig kérik ezt az ügyfélazonosítót, amit csak az első számlával küldenek meg.
Mit kell beküldeni nekik? Milyen dokumentumot kell csatolni e-mailben? Hogyan zajlik ez a folyamat online?
Köszönöm a segítségeket!
A következő telefonos ügyfélszolgálati időben megkérdezném ezeket.
Vagy írnék e-mail-t.
Mindig meglep valaki, aki egy hivatalos szolgáltatói oldalon nem tall meg valamit. A titok a google olt. Tulajdonosváltás NKM találatra az első helyen volt:
2: És úgy érzed, válaszoltál arra a kérdésre, hogyan intézheti el, ha zárva az ügyfélszolgálat és telefonon elutasították?
Ugyanis a honlap szerint telefonon elintézheti, de a gyakorlatban mégsem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!