Ha a kiszállított bútor más, mint amit rendeltem, de átvettem, kifizettem, akkor utána milyen jogai vannak az eladó boltnak?
Nemrég rendeltünk több bútort is egy boltból, melyek közül az egyik gyakorlatilag semmiben sem hasonlított ahhoz, amit hetekkel korábban megrendeltünk az üzletben.
Mivel rosszabbul nem jártunk, nem reklamáltunk.
A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor utólag a bútorboltnak van e bármilyen joga úgymond visszakövetelni a téves bútort, vagy így, hogy már kihozták, kifizettük, nem tehetnek semmit?
Azt hozzáteszem, hogy a rendelt bútor árát fizettük ki, gyakorlatilag fogalmam sincs, hogy a kiszállított mennyivel drágább (valószínűleg drágább).
Én is így jártam...szóltam az üzletnek, ők küldtek egy futárt elvitték, majd vártam újabb 3 hetet a másikra,mert persze nem volt raktáron.
Hívd fel őket!!!!!
Nos igen, pont ezt akarom elkerülni.
Nem szeretném újra lecipelni a 4.-ről a kapott bútort, majd várni napokat, heteket, hogy a ténylegesen megrendeltet ismét felcipelhessem a 4.-re.
Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy lehet e bármilyen következménye, hogyha nem vagyok hajlandó kicserélni a kapott bútort a rendeltre?
Elsősorban a fenti kellemetlenségek miatt, az ár(különbség) itt másodlagos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!