Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Ha a kiszállított bútor más,...

Ha a kiszállított bútor más, mint amit rendeltem, de átvettem, kifizettem, akkor utána milyen jogai vannak az eladó boltnak?

Figyelt kérdés

Nemrég rendeltünk több bútort is egy boltból, melyek közül az egyik gyakorlatilag semmiben sem hasonlított ahhoz, amit hetekkel korábban megrendeltünk az üzletben.


Mivel rosszabbul nem jártunk, nem reklamáltunk.


A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor utólag a bútorboltnak van e bármilyen joga úgymond visszakövetelni a téves bútort, vagy így, hogy már kihozták, kifizettük, nem tehetnek semmit?


Azt hozzáteszem, hogy a rendelt bútor árát fizettük ki, gyakorlatilag fogalmam sincs, hogy a kiszállított mennyivel drágább (valószínűleg drágább).



#bútor #csere #téves kiszállítás
2017. aug. 24. 16:01
 1/4 anonim ***** válasza:
20%

Én is így jártam...szóltam az üzletnek, ők küldtek egy futárt elvitték, majd vártam újabb 3 hetet a másikra,mert persze nem volt raktáron.

Hívd fel őket!!!!!

2017. aug. 24. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
58%
első vagyok.... elolvastam újra és értelmeztem :) szóval eszetekbe sincs vissza adni :)
2017. aug. 24. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Nos igen, pont ezt akarom elkerülni.


Nem szeretném újra lecipelni a 4.-ről a kapott bútort, majd várni napokat, heteket, hogy a ténylegesen megrendeltet ismét felcipelhessem a 4.-re.


Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy lehet e bármilyen következménye, hogyha nem vagyok hajlandó kicserélni a kapott bútort a rendeltre?

Elsősorban a fenti kellemetlenségek miatt, az ár(különbség) itt másodlagos.

2017. aug. 24. 16:10
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Egy fontos dolog kimaradt: jelentkezett a bolt, hogy visszakérik? Tekintve, hogy ti vagytok a fogyasztó és ők rontották el a szállítást, nem sok "joguk" van. Ha jelentkeznének azzal, hogy hiba történt, ti megmondjátok, hogy semmi gond, elfogadjátok a tévesen kiszállítottat. Ha ez csak hetekkel később lesz, akkor már csak amiatt sem fogják visszakérni, mert addigra egy használt bútort tudtok csak nekik visszaadni (igazából a kicsomagolás pillanatától már használt a bútor, nem adhatják el újként - más kérdés, hogy megteszik). A legvalószínűbb egyébként az, hogy soha nem jönnek rá, aki elkeverte a rendelést valószínűleg nem fogja reklámozni, mert neki sem köszönik meg.
2017. aug. 24. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!