A mabyt.hu-n megszűnt a webshop, nem veszik fel a telefont. Folyamatban van egy megrendelésem és nem tudom mi van most. Mi történhet ilyenkor?
nem értem miért lett törölve egy másik kérdés ahol erről ment a panasz...
a lényege annyi volt a válaszok alapján,hogy ezzel nem vagy egyedül és bizz a szerencsébe mert valaki kapott telefont,hogy viszik neki
Sziasztok!
A mabyt.hű mögött a MABYT HU KFT áll, cég adatai itt [link]
A cég anyavállalata cseh illetőségű, azt pedig [link] cimen érhető el. Google hozzászólás alapján láttam, hogy a cseh cég tönkrement. Valószínű, hogy a magyar Kft ellen is indul majd felszámolás.
A kérdés az, hogy van e annyi károsult Magyarországon, hogy ügyvédet fogadjunk a pénzek vissza szerzésére.
A fentiek alapján nem valószínű, hogy bútort fogunk kapni.
Ezt szomorúan olvasom, mert nekem is van egy közel négyszázezres megrendelésem és sajnos én is ennyit találtam róluk.
Van bármi élő elérhetőségük?
Az alábbi levelet küldték:
Kedves Ügyfeleink!
Sajnálattal tájékoztatjuk Önöket, hogy a MABYT HU Kft. működése az anyavállalat (Exiteria a.s.) felszámolása miatt lehetetlenné vált. Emiatt a jövő héten elindul a magyar cég felszámolása is, mivel fizetésképtelen állapotba került.
Az Önök által megrendelt bútort / bútorokat nem áll módunkban kiszállítani, így a megrendelésüket sztornóztuk.
Elnézést, hogy csak most tájékoztatjuk Önöket, de még próbáltuk helyrehozni a dolgokat. Mostanra viszont már bizonyossá vált, hogy képtelenség az anyacég nélkül bármit is tenni.
Az utolsó adag áru beérkezése 04.11-én történt meg, melyből a mai napra mindenkinek kézbesítettük azt, amit lehetett.
Azon Ügyfeleinknek, akik előre kifizették a megrendelésüket, sajnos csak azt tudjuk mondani, hogy tegyék meg a megfelelő lépéseket annak érdekében, hogy valamikor hozzájuthassanak a pénzükhöz. Bizonyára a felszámoló cég figyelembe veszi ezeket a tartozásokat is.
Borzasztóan sajnáljuk, hogy így kellett lezárni ezt a fényes jövővel rendelkező webáruházat, mi nagy reményeket fűztünk hozzá. Számunkra egyik napról a másikra szűnt meg minden, ami ezzel kapcsolatos. A legrosszabb dolog ebben az, hogy csalódást kell okoznunk azon vásárlóinknak, akik a bizalmukat fektették belénk és előre elutalták a megrendelés vételárát. Ez az a tény, ami álmatlan éjszakákat okoz mindannyiunknak.
Bízva megértésükben kívánunk további szép napot!
Üdvözlettel:
Mabyt.hu volt csapata
Sziasztok!
Én írtam levelet a fogyasztóvédelemnek - tőlük semmi reakció nem jött. Írtam levelet a lakhely szerinti rendőrkapitányságnak, hozzájuk ma megyek hivatalos feljelentést tenni. Engem "csak" 64 000 Ft-al rövidítettek meg, úgy, hogy a bezárás előtti nap még az ügyfélszolgálattal beszéltem a kiszállítást illetően.
Szerintem elég sokaknak okoztak bosszúságot, így érdemes lenne a FB csoportba minél több embernek belépnie, hogy közös erővel lépjünk fel. Ha egyáltalán még be lehet hajtani ezeket az összegeket a csehektől....
Szóval aki tud, csatlakozzon, és írja le az esetét!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!