Vettem egy ágyat, otthon derült ki, hogy rossz,
visszakaphatom az árát?
Figyelt kérdés
Vettem egy ágyat, vendégágyat....jöttek is vendégeim, ki is derült, hogy hibás az ágy. Hivtam is a boltot, egy hét múlva /kisebb unszolásomra/ már jött is a kárszakértő, aki megállapította, hogy a gyártás során ,összeakadtak a rugók a z ágyban és ezt bizony el kell szállítani,megjavítják és visszahozzák....az ágy egy hetes volt ,mikor bejelentettem. Szakértőnek mondtam,hogy nekem ne javítgassák, kérem vissza a pénzemet. Közel százezer forintos termék. Most az üzletvezetőnél kaptam időpontot, hogy megbeszéljük. Tud valaki, valami konkrétumot, mik a lehetőségeim? Köszönöm!
2014. ápr. 18. 08:05
1/8 anonim válasza:
Tudomásom szerint nem kérheted vissza a pénzt, csak ha nem javítható, vagy garancián belül háromszor kell javítani.
2014. ápr. 18. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Üzlettől függő, van ahol simán kicserélik, vagy visszaadják a pénzt, van, ahol megjavítják, majd eldől ha beszélsz az üzletvezetővel.
2014. ápr. 18. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
megjavítják és visszakapod, vagy cserélik. ha ez nem kivitelezhető, akkor levásárolhatod, vagy visszaadják a pénzt.
ez garancia, mint bármi másnál.
ha számodra jobb döntést hoznak, az nekik köszönhető
2014. ápr. 18. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Nézz utána a neten, úgy emlékszem azt tanultuk, hogyha megállapítható, hogy a hiba már a vásárláskor fennállt, akkor vissza kell adják a pénzedet!!
De a fogyasztóvédelemhez is fordulhatsz ha az üzletvezető nem hajlandó segíteni....
2014. ápr. 18. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
"Nézz utána a neten, úgy emlékszem azt tanultuk, hogyha megállapítható, hogy a hiba már a vásárláskor fennállt, akkor vissza kell adják a pénzedet!!
De a fogyasztóvédelemhez is fordulhatsz ha az üzletvezető nem hajlandó segíteni...." - kedves válaszadó....én is így tudom...köszönöm, hogy megerősítettél!!! :) HOlnap kiderül..... Köszi mindenkinek! üdv .
2014. ápr. 18. 17:40
6/8 A kérdező kommentje:
Ezt a boltot be kellene mutatni a tv-ben! Borzalmasak! Meggyanúsítottak, hogy megvettem, mert jöttek vendégeim és most már felesleges lett a kanapé és ezért akarom visszakapni az árát...stb...többször is megkérdőjelezték a szavaimat ill. szó szerint meg lettem alázva... Mondta, hogy nyugodtan menjek a fogy.védelemhez, majd kiküldenek egy szakértőt /ami 20ezerbe kerül nekem/ hogy bebizonyítsam, már vásárláskor fenn állt a hiba...Mondom:- Tegnapelőtt az Önök szakértője megállapította már. Ő: -az nem számít... Kértem, hogy legalább vásárolhassam le...a végén belement, de csak a vételár kb.60%-ért. stb.stb...nem ragozom. Ki fogják javítani. DE se elnézést nem kértek tőlem a hibáért ,se a kellemetlenségért...és egyáltalán olyan minősíthetetlen az egész hozzáállásuk,hogy...még én érzem magam hülyén! ááááááááááááááááá....undorodom az ilyen emberektől, aki csak addig kedves, mig meg nem veszed amit kinéztél :( Ja és a végén a poén....azt ,hogy mikor jön ki a fuvaros a kanapéért, egy ujság szélére írta fel így: Szerda 10 óra....ennyi...én meg lefotóztam a mobilommal, hogy idegesítsem...de már nem érdekel az egész. Legszívesebben feladnék egy hirdetést,h.rontsam a hírüket...de én nem vagyok olyan ember! Minden jót mindenkinek! :) üdv.
2014. ápr. 19. 17:23
7/8 anonim válasza:
Melyik üzletről van szó.Azért kérem ,hogy írd le ,mert akkor ott biztos nem veszek semmit!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!