Yiskben vásárolt ágykerettel hogy vagytok megelégedve?
Nem régiben jól megjártam a Yiskben vásárolt ágykerettel. Mivel a Bolt (Hatvanban) elég "kicsi" így csak a keret fejvégét állították ki, ezek alapján lehet választani. A teljes ágyat nem láttam (sajnos). Otthon az összeszerelés közben derült ki, hogy a lécek (140cm) 7-8 darabból vannak összeragasztgatva... (a boltban kitett egy darabból állt!)
A furatok nem voltak megfelelő mélységűre fúrva, így a keret összecsavarozása lehetetlenné vált, ezért visszavittem a boltba,reklamálni.
Nem nagyon volt kedvem egy újabb kísérletet tenni, egy újabb ágykerettel, kértem a vételár visszafizetését, amit persze megtagadtak, sőt a későbbi levásárolhatóságot is!
Igy azonnal le kellett vásárolnom a teljes vételárat (amire persze semmi szükségem nem volt, de nem akartam veszni a pénzem)
Amikor a vezetőtől kértem, hogy vegyünk fel jegyzőkönyvet, nem azokat a tényeket írta le, amiket elmondtam neki, hanem azt ami neki a kedvezőbb volt (sajnos elég ideges voltam, ezért csak nagyjából olvastam el, mielőtt aláírtam volna)
Erősen fontolgatom, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok, mert ez szerintem megengedhetetlen, de egyben teljesen biztos vagyok, soha nem vásárolok többé a Yiskben! Szeretném, ha elmondanátok a tapasztalaitokat, köszi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!