Mi a tapasztalatod a Vivre házhozszállítós lakberendező céggel kapcsolatban?
Senkinek nem ajánlom a Vivre-t, 3x rendeltem tőlük,szóval nem lehet azt mondani, hogy hamar feladtam...az első rendelésem nem jött időben meg (2 hét csúszás), a második rendben volt, a harmadiknál viszont csak kicsit hasonlított a képre a valóság (konkrétan más színű volt a lámpa), ezután feladtam. Megjegyzem, az a címke, amit a termékeik azonosítására mindenre, de tényleg mindenre rányomnak levakarhatatlan és nagyobb, mint egy névjegykártya (naplót rendeltem, és a kartonfedélre is rátették, persze nem lehetett rongálódás nélkül leszedni, a fa fogasról meg a festéket szedte le)
Nem ajánlom, bár az ötlet alapvetően jó lenne!
Első megrendelésem volt a Vivre-től. Az oldaluk nagyon tetszetős és a napi hírlevelek is csábítóak. Megrendelés után kaptam tőlük e-mailben egy fizetés értesítőt, melyben 2 napon belül kérték befizetni az összeget. MAjd ugyanazon a napon kaptam egy telefont is tőlük, hogy erősítsem meg a megrendelést. Kicsit bizalmatlannak tűnik a dolog, de mivel előre fizettem, ezért nem tudom értelmezni ezt. Utánvét esetén még esetleg.
A megrendelés és a kiszállítás között 25 nap telt el. Ez már akkor egyértelmű amikor rendelsz. De véleményem szerint ez a teljesítési idő nagyon hosszú. Javasolnám a leendő vásárlóknak, hogy gyűjtsenek ötletet az oldalról, majd ugyanazt a terméket keressék meg az ebay-on. A szállítási idő kb ugyanez, biztonságos, és még szállítási díj nélkül is lehet rengeteg terméket rendelni közvetlenül Kínából.
Egyébként jó ötlet a vivre, szimpatikus, de az oldalon szereplő termékleírások nagyon szegényesek. Az általam rendelt termékek többsége viszont elvárásaimnak megfelelt.
Az én tapasztalatom (első rendelés, de egyben az utolsó is akkor):
- május 13-án rendeltem és fizettem
- rögtön kaptam is egy automatikus emailt, amiben az állt, hogy "szállítási periódus: május 14-20"
- mivel 20-ig nem történt semmi,se kép se hang, felhívtam őket, és az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy most csomagolják a bútort, elkéstek egy kicsit vele stb. de most már hamarosan, pár napon belül megérkezik (szerintem már ez is gáz volt önmagában, hogy nem értesítettek arról, hogy késnek stb. - de mint látni fogjátok, ez még semmi!)
- hát jónéhány nap múlva sem érkezett meg, és ugyanúgy semmi értesítés, semmi komunikáció tőlük
- tehát most írtam nekik, hogy mi a státusz? Most írásban azt válaszoltál, hogy a termék nincs raktáron stb. és hogy a várható kiszállítási idő Június 12-28! (tehát: teljesen más infó, mint telefonon kaptam pár nappal előtte. továbbá: maguktól nem érezték úgy, hogy értesítsenek ilyen durva kiszállítási periódus változásról, nekem kellet rákérdeznem, nyomulnom...)
- ez már sok volt nekem (mind várni Június második feléig, mind az, ahogy kezelték az egészet eddig), ezért válaszoltam nekik azzal a kéréssel, hogy akkor lemondom a rendelést és kérem vissautalni a pénzt (és persze, nyilván a szemükre vetettem ezt az egész mizériát és ahogy kezelték a dolgot stb.)
- másnap jött kurta válasz csak azzal, hogy OK, lemondták a rendelésemet. Semmi több: semmi a visszautalásról, mikorra várható pl. Ja, és abszolute semmi "elnézést kérünk", "sajnáljuk" vagy ilyesmi. Semmi.
- tehát rá kellet kérdeznem a visszutalásra, hogy azzal mi lesz, mikorra várhatom, hogy látni fogom?
- erre válaszoltak, hogy 2-3 napon belül elintézik...
Itt tart most a Vivre saga, őszítén szólva mindezek után, mintha látom, hogy 2-3 nap után megint semmi nem fog történni és megint kontaktálnom kell őket.
Iszonyú...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!