Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Mi a tapasztalatod a Vivre...

Mi a tapasztalatod a Vivre házhozszállítós lakberendező céggel kapcsolatban?

Figyelt kérdés

2013. nov. 5. 13:11
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:

Senkinek nem ajánlom a Vivre-t, 3x rendeltem tőlük,szóval nem lehet azt mondani, hogy hamar feladtam...az első rendelésem nem jött időben meg (2 hét csúszás), a második rendben volt, a harmadiknál viszont csak kicsit hasonlított a képre a valóság (konkrétan más színű volt a lámpa), ezután feladtam. Megjegyzem, az a címke, amit a termékeik azonosítására mindenre, de tényleg mindenre rányomnak levakarhatatlan és nagyobb, mint egy névjegykártya (naplót rendeltem, és a kartonfedélre is rátették, persze nem lehetett rongálódás nélkül leszedni, a fa fogasról meg a festéket szedte le)

Nem ajánlom, bár az ötlet alapvetően jó lenne!

2014. márc. 3. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Valaki rendelt már a Vivre-től nagyobb értékű tárgyat, bútort? Nagyon tetszene egy-két jó árú bútoruk, de félek, hogy ezeknél is nem azt tartalmazná a csomag, ami a képen van. Ilyenkor a visszaküldés problémás lehetne a nagy súly miatt. Esetleg valakinek tapasztalat? Előre is köszi!
2014. máj. 8. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim válasza:
Nekem nagy csalódás a Vivre. Most már elvből nem vásárolok tőlük. Én is úgy jártam, mint az előzőkben valaki, hogy nem térítették meg a káromat, nem utalták vissza a pénzemet. Engem az időcsúszások nem zavartak, ellenben mikor megjött a hőn áhított csomag, akkor 20 db-ból (étkészlet) 3 darabokban, 2 össze-vissza repedezve érkezett. Ez annak volt köszönhető, hogy a törékeny cucc trehányul be volt hányva a csomagba, s hiába volt alaposan becsomagolva, mégis összetört. Azonnal jeleztem feléjük, de semmiféle felelősséget nem vállaltak, küldjem vissza, s ha visszaküldöm, térítik az egészet. Próbáltam nekik magyarázni, hogy nekem nem a pénzem kell, hanem ép darab a törött helyett, de erre nekik nincs kapacitásuk. Sőt outlet-vásár keretében vásároltam, tehát nagyobb kedvezménnyel, s azt a kárt sem vállalták fel, hogy nekem egy újabb vásárlás során plusz költségem lesz az egyes darabok után, s lesz még egy plusz postaköltségem. Semmi, nagyon sajnálják...Kb, mint a széttárt kéz, így jártál, ezt közvetítették. Végül abban maradtunk, hogy kitöltöm a honlapjukon a visszáru lapot, a futár elviszi a sérült darabokat, s 2 héten belül (legkésőbb!!) visszautalják a pénzem, ennek most másfél hónapja. Ahányszor hívtam őket, fűt-fát ígértek, össze-vissza beszéltek nekem is, mindig más kifogást hoztak, s most már tudom, hogy integethetek a pénzemnek. Azért feljelentést teszek, de a két ügyintézős, akikkel beszélhet az ember, azok Bukarestben ülnek, onnan szinte énekelve bájolognak az emberrel, de ez az udvarias stílus csak felszín, ez az egész ügyintézés nagyon nem európai. Az árúval magával én elégedett voltam, s nagyon szívesen vásárolnék tőlük, mert számomra sok szép és tetszetős dolgot kínálnak viszonylag elérhető áron, de ez az a fajta hozzáállás, ami számomra nem emészthető, így befejeztem velük, s csak okulásképpen írtam meg a tapasztalataimat. Talán más sikeresebb lesz, csak kívánni tudom. Üdv: Kökörcsin
2014. júl. 7. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim válasza:

Első megrendelésem volt a Vivre-től. Az oldaluk nagyon tetszetős és a napi hírlevelek is csábítóak. Megrendelés után kaptam tőlük e-mailben egy fizetés értesítőt, melyben 2 napon belül kérték befizetni az összeget. MAjd ugyanazon a napon kaptam egy telefont is tőlük, hogy erősítsem meg a megrendelést. Kicsit bizalmatlannak tűnik a dolog, de mivel előre fizettem, ezért nem tudom értelmezni ezt. Utánvét esetén még esetleg.

A megrendelés és a kiszállítás között 25 nap telt el. Ez már akkor egyértelmű amikor rendelsz. De véleményem szerint ez a teljesítési idő nagyon hosszú. Javasolnám a leendő vásárlóknak, hogy gyűjtsenek ötletet az oldalról, majd ugyanazt a terméket keressék meg az ebay-on. A szállítási idő kb ugyanez, biztonságos, és még szállítási díj nélkül is lehet rengeteg terméket rendelni közvetlenül Kínából.

Egyébként jó ötlet a vivre, szimpatikus, de az oldalon szereplő termékleírások nagyon szegényesek. Az általam rendelt termékek többsége viszont elvárásaimnak megfelelt.

2014. júl. 15. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim válasza:
Nekem csak pozitív véleményem van róluk!Előfordult már,hogy késett a csomag,de ettől függetlenül korrekten kezelték a helyzetet!A visszárut náluk a legegyszerűbb visszaküldeni (Ráadásul ők fizetik!!)
2016. dec. 30. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim válasza:
Évek óta rendelek a Vivre-től, de egyre inkább kezdek elpártolni tőlük, ugyanis egyre több a szépséghibás termékük. Ha csúszik a csomag kiszállítása számomra az nem olyan nagy gond, kivárom mire megérkezik. A webáruház felületének kezelése rendben van, rendelkezni lehet a kiszállítás időpontjáról, könnyen lehet törölni a már leadott rendelést. Nekem az ügyfélszolgálatot is viszonylag könnyen sikerült elérnem, a termék visszaküldése is egyszerűen ment. A pénz visszautalása azonban elég hosszú időt vett igénybe. Ami a fő gondom, hogy főleg a drágább cikkek esetében, az a tapasztalat, hogy a Vivre felvásárolja a gyártóktól, a kisebb sérülésekkel rendelkező termékeket és azokat árulja, nagy haszonnal. Egyre több ilyen webáruház jön létre. Jellemzően a szlovák, lengyel és román székhelyű cégek ilyenek. Viszont a vásárlónak nagy csalódást okoz, h silány dolgokért fizet, nem kevés pénzt. Most vettem át egy porcelán, virágos teás készletet, a poharak anyagának színe nem egyforma, és lepattant szélű pohár is volt a készletben. Azonnal visszaküldésre került a készlet.Szóval átgondoltan rendeljetek a Vivre-től.
2020. jan. 13. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim válasza:
100%

Az én tapasztalatom (első rendelés, de egyben az utolsó is akkor):

- május 13-án rendeltem és fizettem

- rögtön kaptam is egy automatikus emailt, amiben az állt, hogy "szállítási periódus: május 14-20"

- mivel 20-ig nem történt semmi,se kép se hang, felhívtam őket, és az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy most csomagolják a bútort, elkéstek egy kicsit vele stb. de most már hamarosan, pár napon belül megérkezik (szerintem már ez is gáz volt önmagában, hogy nem értesítettek arról, hogy késnek stb. - de mint látni fogjátok, ez még semmi!)

- hát jónéhány nap múlva sem érkezett meg, és ugyanúgy semmi értesítés, semmi komunikáció tőlük

- tehát most írtam nekik, hogy mi a státusz? Most írásban azt válaszoltál, hogy a termék nincs raktáron stb. és hogy a várható kiszállítási idő Június 12-28! (tehát: teljesen más infó, mint telefonon kaptam pár nappal előtte. továbbá: maguktól nem érezték úgy, hogy értesítsenek ilyen durva kiszállítási periódus változásról, nekem kellet rákérdeznem, nyomulnom...)

- ez már sok volt nekem (mind várni Június második feléig, mind az, ahogy kezelték az egészet eddig), ezért válaszoltam nekik azzal a kéréssel, hogy akkor lemondom a rendelést és kérem vissautalni a pénzt (és persze, nyilván a szemükre vetettem ezt az egész mizériát és ahogy kezelték a dolgot stb.)

- másnap jött kurta válasz csak azzal, hogy OK, lemondták a rendelésemet. Semmi több: semmi a visszautalásról, mikorra várható pl. Ja, és abszolute semmi "elnézést kérünk", "sajnáljuk" vagy ilyesmi. Semmi.

- tehát rá kellet kérdeznem a visszutalásra, hogy azzal mi lesz, mikorra várhatom, hogy látni fogom?

- erre válaszoltak, hogy 2-3 napon belül elintézik...

Itt tart most a Vivre saga, őszítén szólva mindezek után, mintha látom, hogy 2-3 nap után megint semmi nem fog történni és megint kontaktálnom kell őket.


Iszonyú...

2021. máj. 26. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 kriszmih válasza:
100%
A Vivre román cég, - onnan szállít, nem lehet értékelni az oldalukon, sem a facebookon. -Ez már jelent valamit. Vásároltunk szőmnyeget ami sokára jött meg és nem felelt meg a leírásnak. Vastagság fele volt a megadottnak. 1cm vastag helyett 5mm -es jött. A visszaküldést saját költségen kell megoldanod, 3X-os a csomagküldés ár ha rajtuk keresztül intézed, mintha te magad csinálod. Biztos azért, hogy ne küldözgesd vissza a terméket bármilyen is. Nem fizetik vissza így sem, hogy az ő hibájuk. Még folyamatban, hogy mikor látunk pénzt.
2022. okt. 20. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim válasza:
Nem ajánlom őket senkinek! 2 tekercs fotótapétát rendeltem tőlük 60 ezer forintért, ami gyártási hibás, sem színben sem mintában nem egyezik meg az ő általuk hirdetett fotóval. Pénzvisszafizetést kértem, 5ezer pontos jóváírást ajánlottak. Remélem tönkremennek. Tisztességtelenek. 500 ezer forintos kárt okoztak… (anyaköltség kuka, felrakás leszedés új felrakatása… lehet keveset is mondok)
2023. jan. 18. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!