Veneti.hu-rol rendeletek már?
Előb olvasd el az itteni tapasztalatokat.
https://www.gyakorikerdesek.hu/otthon__lakberendezes__120842..
A linkelt kérdésnél egyértelmű a kérdésre a válasz, hogy kerülendő, azonban azt hozzá kell tenni, hogy az ott válaszolók egyáltalán nincsenek tisztában a jogaikkal, ezért is verhették át őket. Ilyen pl. nincs, amit Katalin írt, hogy túl későn szólt. Bárhonnan is vásárolsz, hibásan átadott terméknél, ha a hibát 3 napon belül jelzed, az eladót kötelezheted a cserére vagy visszavásárlásra. Online vásárolt terméknél azonban ez 14 napra tolódik ki, azaz 14 napig neki jogában állt volna a terméket visszavásároltatni!
A 2. válaszoló is elállhatott volna a vásárlástól, de a 3. válaszoló is, pláne így, hogy ekkora összegről van szó és nem azt kapta, amire gondolt.
Továbbá amire panaszkodott, az sajnos így van, futárcégeknél két opció van, 1. az első zárható ajtóig szállítanak (magyarul a lépcsőház ajtajáig), 2. a lakásig szállítanak, ez az, amikor felviszik a terméket a lakásba, utóbbiért a boltnak többet kell fizetnie. A fuvaros erről nem tehet, Ő úgy szállította ki, ahogy a szolgáltatás kérve lett a bolt által! Az más kérdés, hogy nyilván felvitte volna a fuvaros, ha megegyeznek valamilyen összegben!
Mindenesetre ezen vélemények alapján nagy ívben kerülendő a webshop!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!