Kanapé rendelésénél a szállítást 13 hét helyett már csak 20 hétre ígérik a megrendeléstől, most vagyok a 18. hétben és nem akarják visszaadni az előleget, van erre jogszabály, ami segíthetne?
A szerződésben azt írják, hogy kb 13. hét a vállalt szállítási határidő.
Ami oké ha megcsúsznak 1-2 héttel, de több, mint 2 hónappal?
Én az ígért 6 hét helyett 5 hónapot vártam a Dr kanapé nevű üzletben. Nem volt sürgős, de a végén már mérges voltam. Az a baj, hogy te is ennyit vártál már, ha visszamondod és rendelsz máshol, akkor kezdődik előről.
De nézd meg a szerződést, ha benne van a határidő, akkor visszakérheted a pénzt.
Írj egy "Panasz" e-mailt nekik, ezeket kötelesek kivizsgálni, válaszolni rá.
Jelezd, hogy nem teljesítették a szerződésben foglaltakat, jelenleg sem tudnak pontos időpontot adni. Ezek miatt visszamondod a rendelést és kéred az előleget. Valamint jelezd, hogy fogyasztóvédelmi füfelügyelőséghez fordulsz az ügyben.
És fordulj is hozzájuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!