Miért van az, hogy bár elérhető az IKEA webáruházában a termék, és van is a kiválasztott áruházban raktáron, amikor online meg szeretném vásárolni, akkor azt a hibaüzenetet kapom, hogy átmenetileg nem kapható?
Figyelt kérdés
2020. jún. 5. 07:59
1/2 anonim válasza:
Valószínűleg azért mert nem működik a weblapjuk (100 ilyen kérdes volt már) úgyhogy csak akkor tudsz rendelni amikor reggel 7kor újraindítják a szervert (bár azt írták érdemes hajnali 1-től reggel 8-ig próbálni amikor nincs forgalom, mintha szerencsejátékoznál).
Az is lehetséges, hogy nem frissítették az adatbázist és valójában már nem kapható az adott árúházban a termék amit szeretnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!