Az IKEA oldalán semmit nem enged online megrendelni annak ellenére, hogy a rendszer szerint a termék raktáron van. Miért nem működik az online vásárlás?
Figyelt kérdés
2020. ápr. 13. 00:06
1/9 anonim válasza:
Nagy betüs info, hogy limitált a webes rendelásek száma ünnepek alatt.... talán ezért...
2/9 A kérdező kommentje:
Neked is jó reggelt... Sajnos nem ezért, mivel ez így van a zárás óta, azaz 3 hete. Sem bútort, sem kiegészítőt nem enged rendelni semmilyen formában. Erre vonatkozott a kérdés. A választ ettől függetlenül köszönöm
2020. ápr. 13. 07:18
3/9 anonim válasza:
Ha az első válasz nem jó, akkor részletezd, mit jelent, hogy nem enged?
Kapsz hibaüzentet? Vagy lefagy az oldal, nem lép a következő lapra? Ha utóbbi, akkor válts böngészőt pl.
4/9 anonim válasza:
" Április 10-én, 12-én és 13-án (pénteken, vasárnap és hétfőn) az online rendelésed leadására a kapacitások függvényében van lehetőséged. A húsvéti ünnepek alatt is kiválaszthatod a megvásárolni kívánt termékeidet. Amennyiben rendelésedet nem tudod véglegesíteni, arra kérünk, hogy próbálkozz április 14-én, kedden. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért."
5/9 anonim válasza:
Ha 3 hete nem enged a rendszer rendelni, akkor hívd fel őket és kérdezd meg, hogy mi az oka!
Elvileg - ha nem nálad van rendszerhiba - akkor kellene működjön az online rendelés
Ez az Örsön levő elérhetősége:
+36-1-460-3160
hétfő–szombat: 9:00–18:00
vasárnap: 09:00–18:00
"Tisztelt vásárlóink, telefonos ügyfélszolgálatunk a kormány által hozott megszorítások miatt, rövidebb nyitvatartási időben üzemel 9:00-tól 18:00-ig."
6/9 anonim válasza:
Próbálkozz hajnalban - azaz kevésbé zsúfolt időszakban.
7/9 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen a válaszokat
2020. ápr. 13. 16:41
8/9 anonim válasza:
Az IKEA facebook oldalán mindenki ugyanerről panaszkodik, hogy hetek óta hiába próbálkoznak éjjel-nappal, nem fogadja be a webshop a rendelést. Nekem egyébként sikerült leadnom április 6-án éjjel 1-kor, de csak a véletlenen múlt, egyszerűen addig nyomkodtam 5-10 percenként az összeállított bevásárlólista megrendelését, míg egy órán belül - láss csodát - sikerült elküldeni. Egyszerűen csak meg kell értened, hogy ez egy szerencsejáték, próbálkozhatsz három hétig is úgy, hogy pont amikor nyomod a gombot, épp lefoglalt a rendszer és csak hibaüzenetet kapsz. De ha tudod, hogy csak a szerencsén múlik, úgy nem olyan bosszantó. Felhívni szerintem nem érdemes őket, az ügyfélszolgálat legalább olyan csapnivaló mint a honlap, facebook-on egyébként néha válaszolgatnak, és a webshop rendelés amúgy is a soroksáriból jön.
9/9 anonim válasza:
Nekem ugyanez a problémám. Eljutottam többször a fizetésig, ellenőrző kódot is beírtam, majd kiírta, hogy sikertelen. Érdemben sajnos nem tudtak segíteni. Augusztusra vagyok kiírva, baba bútorokat akartam rendelni, addig csak megoldódik... 😅
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!