Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Ikea tervező vagy asztalos?

Ikea tervező vagy asztalos?

Figyelt kérdés

Kaptam árajánlatot asztalostól nappali bútorra 391ezer. Platsa tervezővel 213ezer a legtöbb.

Ti választanátok IKEA bútort vagy gyengébb minőségű, mint, amit az asztalos készít?



2020. jan. 31. 16:50
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
21%
Az asztalos is ad rá 25 év garanciát?
2020. jan. 31. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
89%

Nekünk ikea bútor van konyhában, étkezőben, hálóban és előszobában is. (sőt kerti bútorok is onnan vannak) Több költözést, szét-össze szerelést megéltek. Nekem nincs panaszom a minőségre. Nyilván az évek során azért a használat meglátszik néhány helyen...


Én úgy gondolom, hogy az asztalos abban az esetben jó, ha valakinek egyedi igényei vannak vagy olyan a hely kialakítása, hogy például egy Ikeás nem férne be.

2020. jan. 31. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
82%
Gondolom, az asztalos ajánlatában a beépítés is benne van. Meg ott minden egyedi igény teljesíthető, egyedi méretek.
2020. jan. 31. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
34%

Nekünk szinte csak IKEA bútoraink vannak, ugyancsak több költözés után vagyunk. Most a 2. konyhám is Ikeás lesz.

Ha vmi extrém méret kell, oké az asztalos...amúgy Ikea!

2020. jan. 31. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
77%
Van valami különleges dolog, amit csak az asztalos tudna elkészíteni, vagy az asztalossal is kb olyat csináltatnál mint az ikeás? Mert akkor az ikea.
2020. jan. 31. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

"Gondolom, az asztalos ajánlatában a beépítés is benne van."

Na igen, azt is érdemes meggondolni, hogy te magad akarod-e összerakni, ha ikeás, vagy nem.

2020. febr. 5. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
48%

Azért azt meg kell nézni, hogy mennyit szánsz az IKEA bútorra, mert mi egyszer a legolcsóbb verzióval töltöttük fel a nappalit és kiderült, hogy abszolút nem terhelhetőek az elemek. Pl. a könyvespolc elemet nem tudom mire tervezték, bélyeggyűjtemény kiállításra(?), mert kb. hat könyvet lehetett egy 80 centis polcon tartani a két szélére elosztva, hogy még ne legyen íves. Akkor megfogadtam, hogy IKEÁból csakis olyan bútort veszek, amit sok éve forgalmaznak ugyanolyan minőségben és persze a drágább kategória.

De most már szerencsére van rá anyagi lehetőségem, hogy hazai cégeket válasszak az IKEA helyett. Ami nekem a hazaiak mellett szól az a sokkal jobb tervezhetőség, sokkal inkább személyre szabható az élettér, illetve olyan szempontok, hogy környezetvédelem, helyi termelő- és szolgáltatóipar támogatása (importfüggőségünk csökkentése), ellenőrzöttebb alapanyagok, megbízható minőség (nyilván az ő érdeke bent maradni a piacon és erre a minőségi kínálat a legjobb út) stb.

A konyhánkat egy hazai cégecske csinálta A-tól Z-ig, mindegy volt nekik, hogy itt egy cső, ott egy gázóra, pöpecül kisakkozták az egészet és minőségi a cucc. De egy ismerősöm pl. azért terveztette a konyháját hazai céggel, mert - az IKEÁval ellentétben - náluk volt olyan konyhaszekrény előlap, aminek lekerekítettek a szélei, nem merőlegesek az élek...

2020. febr. 5. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
51%

"nyilván az ő érdeke bent maradni a piacon és erre a minőségi kínálat a legjobb út"

Ez ugyanúgy igaz az ikeára is, meg minden piaci szereplőre...

2020. febr. 6. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
42%
Ami egy kis cégnek az életébe kerülhet, a multinak egy szúnyogcsípés. Az IKEÁ-nak sem különösebben kottyan meg egy-egy rossz széria és néhány csalódott vásárló és gyakran is találkozom silány minőségű termékkel náluk, amire ha beírok egy véleményt, az a sablonválasz jön, hogy ha nem tetszik, akkor vigyem vissza, helló. A panaszkezelés is teljesen más a kis cégeknél, ők inkább elnézést kérnek, megköszönik, kijavítják - sokkal emberarcúbb a dolog.
2020. febr. 6. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
32%

"ha beírok egy véleményt, az a sablonválasz jön, hogy ha nem tetszik, akkor vigyem vissza, helló"

Egy beírásra mi mást vársz, mint másik beírást?


"A panaszkezelés is teljesen más a kis cégeknél"

És teljesen attól függ, hogy milyen a vállalkozó vérmérséklete, aminek nem szívesen szolgáltatom ki magam...


"ők inkább elnézést kérnek, megköszönik, kijavítják - sokkal emberarcúbb a dolog"

Vagy pár mondat után leveszik, hogy nem értesz hozzá, és úgy vernek át, ahogy nem szégyellnek... Az ikeánál viszont bejáratott protokoll van egy csomó mindenre. Én abban jobban bízom. Kivéve az összeszerelési szolgáltatásukat - az viszont alvállalkozós ügy, tehát megintcsak attól függ, hogy mennyire nem szégyell átverni a kis cég: ha feketén kiszed a zsebedből a helyszínen plusz tízezret, akkor nem az ikea vert át, hanem egy kis cég. Tapasztalat...

2020. febr. 6. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!