Láncfűrész szakértők figyelem! Mi lehet a gond? Husqvarna 235
Nézd meg,hogy a karbi és a henger közt a tömítés nem e zárja el a a forgatyúsház kivezető furatot.Ezt a furatot is ellenőrizd le a hőhatároló bakeliton egészen a főtengelyig,hogy nincs e eldugulva a lerakódásoktól.Egy sodrott,blankolt ,megfelelő átmérőjű sodrott rézdrót vagy alu nem sodrott kell hozzá.
A tűszelepet mozgató membránon lévő kis emelő stift azonos hosszú e a régi membránon lévővel.Tolómérővel ellenőrizd.Ha ez eltér,akkor a tűszelepez mozgató kis rugós emelőt hozzá kell hajlítani,de vigyázz ,csak pont annyit amennyi az eltérés + -.A nyitott tűszelepen folyjon át akadálytalanul a benzin.A tank a szellőztető ne legyen eldugulva,bár ez csak 1-2 perc járatás után okoz ilyen hibát.A karbiban a kis finomszűrőt is nézd meg fény felé tartva,hogy tiszta e.Egy varrótűvel alig feszítve kivehető,de ne lyukaszd át,csak érzéssel,csak óvatosan,mert ha kitágítod akkor átenged nagyobb koszt is ott.A tűszelep és az ezt emelő membrán stift közt alap helyzetben kb 0.5 tized milliméter hézagnak, játéknak lennie kell,de ne legyen sokkal több,mert akkor nem nyitja tűszelepet az elősűrített benzin-levegő keveréke.A karbit szétszedve fújasd át levegővel és csak ez után rakd össze megint.Az állítócsavarokat is vedd ki belőle teljesen ez előtt.
Nézd meg azt is,hogy a főtengelyszimeringeknél nem e taknyos.Bár ez utóbbi nem ilyen tünetekkel szokta okozni ezt a hibát.
Azt is jó volna látni,hogy a békaszelepek a megfelelő furatokat takarják e,mert átforgatva a tömítést összerakható fordítva egy laikusnak.Ezzel nem szeretnélek minősíteni senkit,mert még én is hibázok és még hibázni is fogok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!