Kezdőoldal » Otthon » Kert » Hogyan kell helyesen felhelyez...

Hogyan kell helyesen felhelyezni a három darabból álló olajlehúzó gyűrűt? A végeinek egy vonalba kell lenniük vagy épp ellenkezőleg el kell osztani őket, hogy ne essenek egybe, hisz így jobban betöltik a rendeltetésüket?

Figyelt kérdés
2018. jún. 6. 17:50
 1/9 anonim ***** válasza:
Ennek pont az a lényege,hogy elforgathatóak legyenek egymástól,és ezért még hatékonyabbak.180 fokkal elfordítod egymástól és mind két másik gyűrűt is.Ez a másik kettő is 180 fokkal legyen elfordítva egymástól,úgy hogy minden gyűrű vége egymáshoz viszonyítva 90 fokot zár be.Így helyes.
2018. jún. 6. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Egyvonalban semmiképp se lehetnek.
2018. jún. 6. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Én úgy tudom a 2 felső az kompresszió gyűrü,az alsó az olaj lehúzó,és az nem is olyan,mint a felsők .

Ha régi dugattyúra rakod,akkor abban már bent kell lenni az elfordulást megakadályozó stifteknek.

Az olajlehúzó meg teljesen mindegy hogy áll .

2018. jún. 6. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Pontosítsunk.

Fent a kompresszió,középen olajlehúzó,alul olajáteresztő és nincs stift,mert nem kétütemű.

Nem kell biztosítani elfordulás ellen,mert nincsenek a hengerfalban nyílások,ami miatt törik,ha beléjük akad.

Ez a kétüteműnél van.

2018. jún. 6. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Ilyen gyűrűkről van szó. A dugattyún alul elhelyezkedő az olajlehúzó. [link]
2018. jún. 6. 19:25
 6/9 anonim ***** válasza:

Pontositsunk.

Olajlehúzó csak egy van,olajáteresztőről nem is hallottam,mert minek is kellene .

2 üteműnél meg nincs is olajlehúzó,mert olaj sincs .

A stiftek azért ott vannak,ha nem is vetted észre .

2018. jún. 6. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Lehúzó csak egy van, de három darabból áll.

Négyüteműnél nincs stift!

2018. jún. 6. 20:54
 8/9 anonim ***** válasza:

Most közbe kokovázik egy analfabéta motorszerelő,aki motorszerelőnek képzeli magát 51%-al,meg a stiftjeivel.

A kérdezőnek pedig. Az a három darabból álló gyűrű leg alulra való.Azt azért hívjuk olajáteresztőnek, mert az a perforált lemezke a távtartója.Ott még feljut egy csekély mennyiségű olaj,mert ez csak a nagyja olajat húzza le.Ha nem így lenne akkor a középső olajlehúzó,nem tudná lehúzni azt a nagyobb mennyiséget egyszerre.Majd nézd meg a középsőt,hogy van alul egy direkt kiképzett válla,a pereme felé ,lefele fokban.Ha ez megint nem így lenne,akkor felúszna az olajra és az olaj feljutna az égéstérbe a kompresszió gyűrű mellett.Ez a középső gyűrű már kettős szerepet tölt be,mert ez a második kompresszió gyűrű is.

Azt sem tudod,hogyan tedd fel a dugóra a gyűrűket,és ez után leállsz vitázni,hogy mi-micsoda olyas valakivel,aki konyít ennél komolyabb dolgokhoz is a motorok terén.

Egy szimpla autósbolti eladó is felvilágosít majd erről.

Ezzel lezártnak tekintem a kérdést.

2018. jún. 7. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Azt tudom már, hogy alulra való, azt is, hogy elforgatva egymástól. Viszont. mennyire normális a szóban forgó gyűrűnél, hogy mikor az egyik helyén van, a másik simán betehető úgy, hogy a dugallyúra ül fel, nem pedig a rugóra ahol a helye lenne?
2018. jún. 7. 18:21

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!