Miért melegszik a kuplung harang a fűkaszámon?
Okai?
Ritmikusan pumpálod a gázadást.Elveszed minden rend végén.
Csúszik a kuplung.
A nagy fűben adsz neki gázt nem pedig mielőtt belenyomnád.
Szorul valahol a hajtás a kuplungharang és a damilfej tengelye közt.Ha a damilfej kézzel simán forgatható,akkor nem ez okozza.
A gázadás adás és levételről szólva az lehet de nem éppen minden rendnél veszem le, hanem olyan minimum 20-30 másodpercig megy stabil gázzal és mikor nem kell hogy menyjen akkor csak a motor megy, legtöbb 10 másodperc és újra 2x,3x gázoltatom és megint jön a stabil gázas ciklus
(töltés oldal tetejét oldalát és alját kaszálom!)
Amúgy szerinted töltés oldalt lentől felfele kaszáljak vagy oldalazzak (rendet vágok), mellesleg elég meredek az oldal!
Csúszik a kuplung az azt jelenti ha csuszik kifele cső a kuplung harang házból vagy azt hogy érzem hogy meg van lazulva a rögzítés a motorral?
A nagy fűben adok neki gázt eleinte csinálgattam ilyet de leszoktattam magam arról, már csak azért is mert kényelmetlen volt , hogy meg is állt, a fűrészlap forgása, és rátekeredett a nagy gáz (de ez legtöbb 5-6 alkalom volt , mikor használni tanultam.
A hajtás nem hiszem hogy szorul , mert a damil fej jobbra-balra forgatható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!