Gyepszőnyeg, gyeprács vagy viacolor?
Tavasszaltervezem valamelyik lerakását,mert 3 autó után kegyetlenül néz ki az udvar. Mindig is,jelenleg is füves udvar van..már ahol,mert az autók teljesen kikoptatták a kapu és a garázs között. Ez viszonylag elég nagy rész, ami, úgymod füves.
Sajnálnám ezt teljesen kiviacolorozni és ha csak minimálisan teszem, akkoris sok füves részt vesztek ,de még azért igyis maradna kb annyi,mint ami most van . Vagy gyeprácsozratnám,de valahol az is olyan,mnt a viacolor. ( fémet szeretnék nem betonrácsot) vagy az egészet újragyeptéglázom és ahol a kocsik érintik oda fém gyeprácsot. Szerintetek?
Gyepszőnyeget felesleges, mert egy darabig egyáltalán nem mehetsz rá autóval, hogy legalább egy része megmaradjon, aztán ahol jártok, az meg úgyis kimegy rövid határidővel, amint beindul rajta a forgalom.
Ha elég két nyomban, akkor szerintem a viacolor a legpraktikusabb, de ha nem tetszik, akkor csinálj gyeprácsot, az bírja valamennyire a közlekedést, bár ahol gyakran áthajtasz rajta, ott nem lesz szép, ahol meg sokat állsz nappal, ott főleg kikophat.
A viacolor amúgy is elég drága valami, nagyobb felület esetén milliókban lehet gondolkodni.
Az a milliós tételt az kb minimális kirakásnál mondjuk 60 m2 és legyen mondjuk 3-400 000 Ft mindennel együtt mondjuk lehet kevesebb több, térkőtől függően.
Csak simán gyepszőnyeget nem akarok,mert akkor ugyan ott leszek,mint most.. a 2 sávos viacoloros annyira nem jön be,akkor inkább a teljes felület.
Igazából csak annyi közlekedés folyik,amíg kiállunk a garázsból az utcáig meg vissza,bár ez van,hogy napjában többször,néha az udvarban is áll. 3 autónak sok ez.
Ez a gyeprácsos gyepszőnyeges talán a legjobb,annyit úgysem áll rajta a kocsi,hogy rövid időn belül tönkre rakja. Így akkor füves az egész udvar és ahol megy a kocsi ott is megmaradna.
Ja, hát 60 m2 nem sok, én a kérdésed alapján nagy felületre gondoltam.
Ekkora forgalomnál a gyeprácsban csak akkor és addig marad meg a fű, ha és ameddig a gyeprács magasabban van, mint a lyukakban a talaj. Egy év alatt a talajszint megemelkedik (fagy + giliszták), és már a fűcsomókon fog járni a kerék, azt nem sokáig bírják napi többszöri használatnál, ha nincs idejük regenerálódni.
A zúzott kővel az a baj, hogy a gumi kidobálja a szegélyek közül, aztán érdekes hangokat ad a fűnyíró kése. Zúzott követ én csak totálban tennék, hogy a keréknyom mellett legyen legalább fél méter, ahová repülhetnek a kövek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!