Straus benzines fűkasza 3,5LE fél gáz után nem pörög tovább, hanem meghorkan. Kell ennek teljes gázon pörögni vagy ez le van szabályozva? Vagy van valami baja? Teljesen új, első indítás, használva még nem volt. Kérem, azok írjanak, akinek ilyen van.
hát ha teljesen újj akkor azért már kárt is csinálsz ha azt teszteled mennyit pörög azt szépen be kell járatni meg hát ha követed az előírást kezdetben olajosabb kev erékkel kell járatni és az viszont fordulatszám csökkenést okoz.
Második nagy probláma az hogy STRAUS már maga a márka miatt se szabad ilyet venni nem gyözöm javítani az ilyeneket
a mondás szerint ,, Nagyanyám csinálta tajvanban " vagyis élattartama annyi mint venni két nagy jó lélegzetet.
kicsit meg kell inkább pótolni oszt normákis márkájú gépet venni még ha a névleges teljesítménye gyengébb is 99.99% hogy többet hogy leadni mint egy ilyen.
konkrétan még csak láncfűrésznél hasonlítottuk össze az ilyeneket de mondjuk a román sthill meg a straus-ra hiába van ráírva hogy 52ccm, egy 46 MTD már simán megveri és árban nem sok van de tovább lépve ez meg egy 35 ös eredeti sthill vagy husqvarna még jobban veri
vagyis hiába van ráírva ennyi meg annyi a gagyira sose tudja leadni.
Gondolom, próbából akarta a kérdező megnézni, hogy mit tud az új gépe.
Persze, nem valami komoly gép a Strauss, de ha csak 50 m2-t nyír valaki, akkor az inkább Strausst vegyen, mint egy 1 LE-s Stihlt, ezek a kis gépek nem valók semmire, szálanként kell velük levadászni a füvet.
A gázbillentyű húzásával végig folyamatosan kellene emelkedni a fordulatnak. De persze csak bemelegedés és a szívató visszavétele után. (Van olyan kínai fűkasza, amire fordítva van felírva az on és off, úgyhogy nem kell feltétlenül elhinni az írást.)
A benzinen kellene szabályozni. Elképzelhető, hogy túl sok benzint kap, nem tud elégni, aztán ha még többet adsz neki, akkor besokall. (Tekerésnél számold a félfordulatokat, aztán ha nem lett jó, akkor vissza tudod szabályozni.)
Szedd ki a gyertyát, ha kormos, akkor egész biztosan több benzint kap, mint amihez a levegő elegendő.
Nem tudok rájönni a hibájára, mondjuk nem vagyok egy nagy szakértő.
Azt mondták, hogy kevés levegőt kap, vegyem le a légszűrőt és úgy próbáljam ki, sajnos úgy is ezt produkálja.
Indulni indul pöc-röf.
Tanácstalan vagyok.
Elolvastad esetleg a 2. válaszomat?
VISZONYLAG több benzint kap, mint amihez a levegő elegendő. Mivel egy vadiúj gépnél valószínűtlen a túl kevés levegő (szűrő eldugulása), ezért marad mint megoldás a benzin elvétele. Lásd fent.
Természetesen elolvastam, köszönöm szépen, csak elfelejtettem reagálni rá.
Azt is kipróbáltam, egyáltalán ha jó csavart tekergettem, de semmivel nem lett jobb.
Gyertya is jónak látszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!