Segitséget szeretnék kérni h van egy Straus fükaszám és ha beinditom elkezd forogni a damil fej is aminek nem kéne elvileg! A kérdésem az h milyen alkatrészt kell cserélni h ez nekem jó legyen?










Mármint, az alapjáratot kell lejjebb venni.
Van az a bowden, amit a gázkar húzgálásával mozgatsz.
A motoron lévő végének mozgását (végállását) egy csavar határolja.
Na, ezen kell tekerni meleg motornál (5 perc járatás elég) óvatosan, ameddig meg nem áll a forgás. (Jegyezd meg, hány félfordulatot tekertél, hogy gond esetén vissza tudj venni, ha túlzásba esel, és így meg leáll később.)





Akkor szerintem valamit nem jól csináltál, vagy nem elég figyelmesen. Addig tekerted, hogy a végén már köhögni kezdett a motor?
Ha nem, akkor próbáld meg újra.
Ezt a csavart balra kell hajtani, hogy csökkenjen az alapjárat.
Elképzelhető, hogy magától a csavarástól nem csökken az alapjárat, mert kicsit szorulni szokott a bowden.
Ha a csavar végét csavarás közben nem követi az a kis billegő dolog, ami nekiütközik, ezt látod. Ekkor úgy csinálj, hogy a gázt húzgálod-elengeded, és figyeled, hogy most nekiütközik-e.
Ha még így sem ütközik neki, akkor a bowdent kell szabályozni. A végétől pár centire van odafogatva a bowdenburkolatnak a vége. Fel kell lazítani rajta az ellenanyát, és úgy szabályozni, hogy a gáz húzgálására végállásig (a kis csavarig) elmenjen a bowden által mozgatott kis alkatrész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!