Katalógusból rendelt növényekről mi a véleményed, tapasztalatod?
Gyakran a katalógusokban olyan termékeket akcióznak le, amit nyugati kertészetekben se tudtak már eladni.
Van egy millió magyar fajta gyümölcs, nem érdemes holland nemesítéssel foglalkozni nem ide tervezték őket ...
Kártevők és betegségekre is máshogy reagálnak az éghajlatról nem is beszélve ...
Én egyszer nagyon megjártam a Sieberz-zel. Először is nem olvastam el figyelmesen a nagyon apró betűs 15 oldalnyi traktát, amelyben valahol leírták, hogy ültetési időben küldik. Tehát te bepipálod a webáruházukban, előreutalással azonnal kifizeted, és ők akkor küldik, amikor nekik tetszik. Amikor 2 hét elmúltával semmiféle visszajelzést nem kapván (csak a fizetést nyugtázták) rákérdeztem, hogy mikor várhatom a terméket, akkor bezzeg egyből ezzel kezdték, hogy a regisztrációval efogadtam a szabályzatot, amelynek a 16 oldalán a 165.bekezdésben ez le volt írva, hogy akkor küldik amikor ők úgy ítélik, hogy jó ültetni. Visszakérdeztem, hogy ők honnan tudják, hogy 2 nap szabit vettem ki az ültetésekre?
Nagyon udvariasan próbáltak elküldeni melegebb éghajlatokra, mire én a telefonbeszélgetés során is, meg külön emailben is megírtam, hogy elállok a szerződéstől, mert adott időben szeretném elültetni a vásárolt termékeket - akkor fogok ráérni.
Na, erre mégiscsak elküldték, hogy visítva, a határidőre megérkezett. De a webáruház képek sugallta méret köszönő viszonyban sem volt a kapott növénnyel. Sem a fák, sem a szegélynövények. Nekem nem pusztult el egy sem, de 5-6 év alatt lett akkora, amekkora a képeken hirdetve volt.
Nagy csalódás lett...
Azóta a debreceni virágpiacon, illetve faiskolai árudákban vásárolok csak, megtekintés után...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!