Mostanában a fűkaszám fél óra munka után leáll, és nem indul. Másnap megint egyből indul. Mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
2024. júl. 1. 14:31
1/6 anonim válasza:
Melege van.
Jó höértékü gyertya van benne?
2/6 A kérdező kommentje:
Nem a gyári van benne, az biztos, de nem tudom
2024. júl. 1. 14:47
3/6 Dionysos válasza:
Első blikkre a típus ismerete nélkül a következő lehetőségek jutottak eszembe: 1. A tanksapkán eldugult a szellőzőnyílás. Ha leáll, lazítsd meg, ha utána indul, meg is van a probléma. 2. A gyújtásban elmelegszik valami. Amikor nem indul, ko kell venni a gyertyát, és megnézni, van-e szikra. Ha nincs, először gyertyacsere, ha az nem segít, lehet továbbmenni a gyújtás vonalán. 3. A nagy melegben megszorul a motor. Amikor leáll, a behúzószerkezettel megmozdítod, mintha indítani akarnád. Ha nincs nagyobb ellenállása, akkor nem ez a helyzet.
4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm
2024. júl. 1. 16:05
5/6 mindentudó99 válasza:
Hármas jól írja gyújtas lehet. Motorom volt ilyen melegen leált. Gyujtó trafót kellett cserélni
6/6 anonim válasza:
Nálam rotációs kapánál kellett gyújtótrafót cserélni. Pedig szikra a régivel is volt, mikor kiszedve néztem, betekerve mégse gyújtott.
Első mindenképpen a gyertyacsere.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!