Elolvasod mi van ráírva a gépedre és bepötyögöd a gugliba, hogy dobja ki a leírását.
Vagy ha ez nem megy, akkor ide írd be a gép pontos típusát és kikeressük neked.
Olyant tegyél bele mint amilyent a gyártó előr. Nem javasol, hanem előír! Lehet okoskodni mint a 4-es olajmérnök. de az nem működik minden gépnél.
Az a Garden Master fűkasza lehet, amit a piacon árulnak 20 E körül, és a Straussal vetélkedik a legbóvlibb kasza címért.
Nagyon meg lennék döbbenve, ha nem 25-öst írnának a könyvébe.
#5 Régebben teljesen igazad volt. Ma amit veszel, abban nem lesz az a csapszegmegoldás, ami igényli az agyonkenést az összes többi rovására. Nem emlékszem már pontosan, mi volt, nem volt vele dolgom, csak összefutottam ezzel random amcsi fórumokon. Oké, rá is kerestem, első találat a Stihl ajánlása, aki 1:50-et ajánl Stihl olajból, és 1:25-öt más, minőségi, de TC specifikációjú olajat gyártó olajából. Ami azért hézagos kicsit, de értjük, mire gondolt a mérnök, aki a marketingessel megpróbálta megértetni a dolgot. Lehet ezért ragaszkodok a JASO FD-hez, nem emlékszem már, komolyan. Eggyel értelmesebb találat öreg barátunk, a Pityu: https://www.youtube.com/watch?v=-bsbKqZbyrw
Azt gondolom, nem téved.
Van, aki 1:50-re kever tényleg fullos olajat (nagyon nagy fordulatú és extrém hőmérsékletű versenymotorokba szántat), természetesen ahhoz állítva az üzemanyag-levegő keveréket, nagyon biztos kézzel, de kínaiban CSAK MIUTÁN jó okkal lecserélte a hengerszettet, CSAKIS valami nagyon kopásállóra (fórumozással és videózással tudsz forrásokat találni, nem akarom reklámozni az első néhány találat kínálatának drágábbik felét most...)
#6-hoz csatlakozva, igen, egy Demon is jobb, és relative tökugyanannyi. A GardenField nagy sláger még. Őket is megveszed, szétszeded, leápolod, összerakod normálisan, ahol mozog, ott kenve az odaillő anyaggal (műanyagon szilikonzsír), és van egy meglehetősen megbízható kaszád, amit ha kínaiban jártas vagy (kb négy felső tagozatos tanórányi óriási tudásanyag), akkor idejében elcsípve a bajokat minimum 5, de inkább 7-8 évig abuzálhatsz, mielőtt tényleg már nincs az az isten, hogy annyit költs rá, amennyit kérne. Ezekben is van olyan jó a bevonat a hengeren, mint a 40 fölöttieké (jó, nyilván nem precízen ugyanaz), de előfordulnak fura helyen sorják, összerakási nehézségei lehetnek a csimpánzoknak, akikkel rohamtempóban összehányatták, így kell az ellenőrzés. 40e fölött is része az illemnek finoman utánhúzni a csavarokat egyébként, még ha nem is kell koppra szétszedni.
A teljes szétszedésnek tartozéka egyébként egy tömítéskészlet adott köbcentihez, és nagyon nem árt, ha azzal a lendülettel beszerzel jónevű benzincsövet pár métert, meg benzinszűrőt a végére, karburátor membránokat, tömítéseket, szívótorok közdarabot, és ha katalizátoros a gép, akkor egy buta kipufogót, hogy legalább amiatt ne melegedjen már szét. Ha többet szánsz rá, akkor lehet jó dolog egy gyújtást, meg egy gázkart beszerezni, berántóból eleinte sose elég, meg gyertyából is mindig jó a tartalék, tkp gyertyacsere a fekete elektródára az első válasz, azután nézegetünk hézagot. Nem nagy tudomány.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!