Mi a véleményetek a Hikoki (Hitachi) láncfűrészekről?
Hasonló tapasztalataim vannak a főnököm 52 köbcentis Hita kaszájával. Pontos keverék fullszintetikussal, éves nagypucolás, karbi téli-nyári váltóizé (egyetlen állítási lehetősége) használata 10 fok körül már, melegedés sose gond, 3-as kockadamillal fizikailag nem lehet elég gyorsan lóbálni a nyomatékos max fordulatról lehörgetéshez 30 centis vegyes gazban, ha nem talajszinten nyírsz. A szarv sajnos két darabban van és nagyon meg kell tépni, hogy ne rongyolódjon az alumínium az első bemoccanással megkezdve reménytelenül. A menet asszem 12x1,5, igazából egyfajta Tecomec fejet találok hozzá, ami nem túl rossz, nem rezeg számottevően, viszonylag jól is bírja, csak alultervezett a damilcsere. Egy Husqvarna T45 fejet és a külön beszerzett vagy esztergáltatott M12x1,5 anyát még számold hozzá az árhoz (az anya újrahasznosítható kb végtelenszer)
Ha a berántót nem kopogtatod a racsnin fel, hanem kompresszióig húzod, és engedve, de még mindig feszes kötéllel, a gépet stabilan, kézzel lefogva indítod, akkor a berántója is örökös.
Van egyáltalán profi benzines fűrészük?
Egy minőségi elektromos gépeket gyártó cégről van szó, akik próbálkoznak a benzines gépek piacára is betörni. Valószínűleg megvettek valami tönkrement gépgyártó céget, vagy gyártatják más cégekkel a benzines gépeket. (A Makita pl. a neves német Dolmart vette meg benzines gépek gyártására, azóta ugyanazt kétféle matricával készítik, de onnantól romlott a minőség.) A név miatt valószínű, hogy adnak azért a minőségre, tehát nem gyártanak nagyon rossz dolgot. Viszont ha egy nagy nevű cég valamit olcsón ad, annak oka van, én úgy gondolom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!